Anonym skriver:

ar hvorfor vil de da ikke hjælpe mig bare på en eller anden måde...
jeg ved jeg overspiser eller hvordan man skal sige det..
morgen 2 stykker rugbrød med pålæg
formiddag 2-3 frugt
middag 3 stykker rugbrød med pålæg
formiddag frugt og kiks
aftens mad med grønsager
jeg drikker vand eller saft til alle måltider..
lægen siger det er alt for meget jeg spiser... men hvad fanden ja undskyl skal jeg snart gøre jeg har spist dobbelt så meget og mere usundt... jeg er konstandt sulten og føler mig aldrig mæt jeg er dårlig er svimmel og har kvalme... og mit humør er lige så dårlig...
jeg træner 3 til 4 gang i ugen over 2 timer af gangen og jeg giver den altså gas står ikke bare og fiser den af... jeg taber mig fint ikke det der er noget i
men hvorfor kan de virkelig ikke hjælpe mig med jeg er så sulten ved min mavesæk er stor men det skulle kun tage et par uger siger de nu har jeg bøvlet på i 3 mdr og har det lige så dårlig og er lige så sulten...
ja undskyl ved ikke hvad jeg ville med det her er bare rigtig ked for vil gerne tabe mig og gør alt hvad jeg kan men er så sulten og dårlig hele tiden...
havde jeg nu været for tynd havde de jo hjulpet mig med det samme...
øvøv giver sku snart op hvis der ikke snart sker noget
Ved ikke hvad andre har skrevet men dette virker..
spis MAKS 300 gram frugt om dagen.. Frugt er sundt men kun i små mængder, undgå frugter som banan, de tæller nemlig kcal hvis man regner efter det..
spis MINDST 600 gram grøntsager om dagen, ikke avocado og andre grøntsager med kcal, eller ikke kartof. da det er stivelse på den dårlige måde, drik mindst 2 liter vand om dagen..
vil du have det med frugt og grønt specifiret er du velkommen til at skrive privat...