jeg grader ind i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

jeg synes nu heller ikke at det lyder voldsomt

Jo måske hvis rugbrødet blev skiftet ud med burgere, men ellers lyder det da i hvert fald sundt

hehe ja men sådan noget kan jeg ikke så godt lidt jeg elsker sundt mad og elsker at dyrke motin vægten skal bare lige ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

9510

Anonym skriver:

ar hvorfor vil de da ikke hjælpe mig bare på en eller anden måde...

jeg ved jeg overspiser eller hvordan man skal sige det..

morgen 2 stykker rugbrød med pålæg

formiddag 2-3 frugt

middag 3 stykker rugbrød med pålæg

formiddag frugt og kiks

aftens mad med grønsager

jeg drikker vand eller saft til alle måltider..

lægen siger det er alt for meget jeg spiser... men hvad fanden ja undskyl skal jeg snart gøre jeg har spist dobbelt så meget og mere usundt... jeg er konstandt sulten og føler mig aldrig mæt jeg er dårlig er svimmel og har kvalme... og mit humør er lige så dårlig...

jeg træner 3 til 4 gang i ugen over 2 timer af gangen og jeg giver den altså gas står ikke bare og fiser den af... jeg taber mig fint ikke det der er noget i

men hvorfor kan de virkelig ikke hjælpe mig med jeg er så sulten ved min mavesæk er stor men det skulle kun tage et par uger siger de nu har jeg bøvlet på i 3 mdr og har det lige så dårlig og er lige så sulten...

ja undskyl ved ikke hvad jeg ville med det her er bare rigtig ked for vil gerne tabe mig og gør alt hvad jeg kan men er så sulten og dårlig hele tiden...

havde jeg nu været for tynd havde de jo hjulpet mig med det samme...

øvøv giver sku snart op hvis der ikke snart sker noget  

Jeg vil foreslå at du spiser nogle grønsager gulerødder osv ind i mellem det andet mad du spiser

Men syns ikke det virker som meget mad du får i løbet af dagen

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

syntes bare det lyder lidt hårdt den måde du skriver det hele til mig på... nu ved jeg ikke om du selv har prøvet det problem men nu ved jeg jo at det ikke er normalt at man aldrig føler sig mæt...

havde jeg nu vejet hvad 50 kilo og riget og sagde jeg ikke kunne spise hvade jeg hjælp med det samme der må da være noget de kan gør

Men det er altså dig der skal tage fat og komme ud af det der...hiv dig op og jo, jeg har prøvet det og jeg lever med det..har lige taget 5 kg på på en måned fordi jeg ikke har haft energi til at fokusere og røre mig som jeg bør.. eksamen, to syge børn der er hjemme og så sejler det.

Jeg tabte mig 30 kg for 8 år siden og har holdt det...lige undtaget de her fp kilo op og så ned igen.. og det er en daglig kamp og altid føler jeg sult.. og sådan er det desværre for de fleste der har været store...

Måske det bare er fordi jeg har prøvet det og lever i det at jeg lyder hård..

Anmeld

4. maj 2011

Laulund87

Anonym skriver:

hehe ja men sådan noget kan jeg ikke så godt lidt jeg elsker sundt mad og elsker at dyrke motin vægten skal bare lige ned

Det er jo i hvert fald rigtig godt, at det så er sundt det du spiser

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

9510 skriver:

Jeg vil foreslå at du spiser nogle grønsager gulerødder osv ind i mellem det andet mad du spiser

Men syns ikke det virker som meget mad du får i løbet af dagen

ja det kunne da være jeg skulle prøve at skifte mit frugt ud med grønt og så drikker meget mere end jeg gør nu drikker mellen 3 og 4 liter om dagen lige pt og mere de dage jeg træner

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Men det er altså dig der skal tage fat og komme ud af det der...hiv dig op og jo, jeg har prøvet det og jeg lever med det..har lige taget 5 kg på på en måned fordi jeg ikke har haft energi til at fokusere og røre mig som jeg bør.. eksamen, to syge børn der er hjemme og så sejler det.

Jeg tabte mig 30 kg for 8 år siden og har holdt det...lige undtaget de her fp kilo op og så ned igen.. og det er en daglig kamp og altid føler jeg sult.. og sådan er det desværre for de fleste der har været store...

Måske det bare er fordi jeg har prøvet det og lever i det at jeg lyder hård..

jeg har også tabt mig nu her og det går i fint tempo for nogen måske for hurtig men for mig super ...

men det er ikke normalt man skal føle sig sulten hvis de så måske sagde til mig fint hvis du taber dig og holder det i eks 6 mdr at de så måske ville hjælpe med at få gjort maven mindre jeg behøver ikke den for at tabe mig for det ved jeg jeg kan uden hjælp men at der måske var en mulighed ja hvad man nu skal sige

Anmeld

4. maj 2011

9510

Anonym skriver:

ja det kunne da være jeg skulle prøve at skifte mit frugt ud med grønt og så drikker meget mere end jeg gør nu drikker mellen 3 og 4 liter om dagen lige pt og mere de dage jeg træner

Jeg har det sådan at jo mere frugt jeg spiser jo mere sulten bliver jeg, især hvis jeg spiser æbler, pærer og appelsiner, så jeg spiser mere grønt end frugt

Anmeld

4. maj 2011

MinNoah

Altså.... er det Meget du spiser da??

Jeg kan da sagtens spise det samme uden problemer... (får det ikke altid gjort pga travlhed på arbejde osv) Men tilgengæld spiser jeg ALTID og alt for meget slik, chips, kage hver aften når min søn er puttet... Meget usundt I know men tror sgu jeg er afhængig!

Jeg vejer 68 kg og er 175 høj og har endda for lavt stofskifte.... (som iøvrigt ikke skulle ha noget at gøre med hvor sulten man er! men mere hvordan man omdanner sin mad så det er relevant at tjekke hvis man tager på hele tiden fx. ellers så google for lavt stofskifte og se hvad der står af symptomer).

Menjeg vil bare sige at jeg ikke synes det er overdrevet meget du spiser.... Jeg er selv en "sulten" type og kan spise hele tiden.....  Jeg er så bare heldig ikke at ta så meget på af det... (enndu!!!)

Anmeld

4. maj 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

ar hvorfor vil de da ikke hjælpe mig bare på en eller anden måde...

jeg ved jeg overspiser eller hvordan man skal sige det..

morgen 2 stykker rugbrød med pålæg

formiddag 2-3 frugt

middag 3 stykker rugbrød med pålæg

formiddag frugt og kiks

aftens mad med grønsager

jeg drikker vand eller saft til alle måltider..

lægen siger det er alt for meget jeg spiser... men hvad fanden ja undskyl skal jeg snart gøre jeg har spist dobbelt så meget og mere usundt... jeg er konstandt sulten og føler mig aldrig mæt jeg er dårlig er svimmel og har kvalme... og mit humør er lige så dårlig...

jeg træner 3 til 4 gang i ugen over 2 timer af gangen og jeg giver den altså gas står ikke bare og fiser den af... jeg taber mig fint ikke det der er noget i

men hvorfor kan de virkelig ikke hjælpe mig med jeg er så sulten ved min mavesæk er stor men det skulle kun tage et par uger siger de nu har jeg bøvlet på i 3 mdr og har det lige så dårlig og er lige så sulten...

ja undskyl ved ikke hvad jeg ville med det her er bare rigtig ked for vil gerne tabe mig og gør alt hvad jeg kan men er så sulten og dårlig hele tiden...

havde jeg nu været for tynd havde de jo hjulpet mig med det samme...

øvøv giver sku snart op hvis der ikke snart sker noget  

Ved ikke hvad andre har skrevet men dette virker..

spis MAKS 300 gram frugt om dagen.. Frugt er sundt men kun i små mængder, undgå frugter som banan, de tæller nemlig kcal hvis man regner efter det..

spis MINDST 600 gram grøntsager om dagen, ikke avocado og andre grøntsager med kcal, eller ikke kartof. da det er stivelse på den dårlige måde, drik mindst 2 liter vand om dagen..

vil du have det med frugt og grønt specifiret er du velkommen til at skrive privat...

Anmeld

4. maj 2011

ESV

Anonym skriver:

Det vil nok ikke være nogen god ide at drikke mere..

Et voksent menneske har behov for ca 2 liter væske om dagen og derudover 1 liter der indtages gennem føden. Så du bør nok skærer lidt ned på mængden!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.