Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Tak skal du have, hvor er du sød

Ja, det er da mega træls, man vil bare gerne have et svar.. NU... Har en test der påstår den kan påvise graviditet en hel uge før forventet mens.. Kan ikke huske hvad den hedder, men kan blandt andet købes i Super Brugsen..

Men, ak, nej.. Tør ikke teste før tid denne gang..

Uh det ved jeg ikke hvad er for en test. Uanset kan man jo teste tidligt og alligevel få mens fordi det er en Biokemisk. Så med mindre du er i behandling eller overvejer det, er der ingen grundt til at holde øje med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Uh det ved jeg ikke hvad er for en test. Uanset kan man jo teste tidligt og alligevel få mens fordi det er en Biokemisk. Så med mindre du er i behandling eller overvejer det, er der ingen grundt til at holde øje med det.

Hvad mener du med at der så ingen grund er til atn holde øje med det??

Vi skal i behandling måske, alt efter hvad prøverne viser, engang i efteråret.. LÆNGE til lige nu..

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hvad mener du med at der så ingen grund er til atn holde øje med det??

Vi skal i behandling måske, alt efter hvad prøverne viser, engang i efteråret.. LÆNGE til lige nu..

At så er det bare skuffelse og nedrivende, selv om mange kvinder oplever det og det er helt naturligt det sker.

Hvor i behandling er det godt at vide om der har været noget som man kan skrive ned.. Man kan stresse sig selv med alle de tests.

Selv fandt jeg ud af jeg havde haft en biokemisk lige da jeg søgte hjælp. Det var godt at kunne fortælle til min Gyn. som skulle sende mig videre.

Det var bare det jeg mente. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.