Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.675 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja, vi har prøvet at lave baby i 1½ år, og nu sidder jeg og venter på mens næste fredag - længe til, men sådan er det.

Men, jeg har sådan en underlig rumlen i maven, mens lignende smerter også on and off, og ja, nogle gange så stikker det i mine bryster, bare sådan et enkelt stik pludselig... Jeg føler også en mærkelig form for sult, selvom jeg måske lige har ÆDT Det stikker af og til i mit underliv, på sådan en mærkelig måde..

Er det tegn på en muligvis graviditet?

Eller er jeg tosset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Ja, vi har prøvet at lave baby i 1½ år, og nu sidder jeg og venter på mens næste fredag - længe til, men sådan er det.

Men, jeg har sådan en underlig rumlen i maven, mens lignende smerter også on and off, og ja, nogle gange så stikker det i mine bryster, bare sådan et enkelt stik pludselig... Jeg føler også en mærkelig form for sult, selvom jeg måske lige har ÆDT Det stikker af og til i mit underliv, på sådan en mærkelig måde..

Er det tegn på en muligvis graviditet?

Eller er jeg tosset?

Det kan godt lyde som tegn på en graviditet

for, at der er gevinst..

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Det kan godt lyde som tegn på en graviditet

for, at der er gevinst..

Lad os håbe, men tør ikke tro på det... Det er sku lidt hårdt efterhånden, såe..

Anmeld

4. maj 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Lad os håbe, men tør ikke tro på det... Det er sku lidt hårdt efterhånden, såe..

Det kan jeg godt forstå!!

Anmeld

4. maj 2011

Filippa & Liva

Jeg havde nøjagtig de samme symptomer inden jeg fandt ud af jeg var gravid..  en underlig rumlen i maven, mens smerter og stikken i brystet.. Krydser fingre for dig!

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jeg havde nøjagtig de samme symptomer inden jeg fandt ud af jeg var gravid..  en underlig rumlen i maven, mens smerter og stikken i brystet.. Krydser fingre for dig!

Uha.. Please giv mig to streger næste fredag.. nu skal tiden gå, og jeg skal tænke på noget andet?

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Du kan både være gravid og ikke. Jeg oplevede ofte de samme symptomer da jeg ikke var gravid, som da jeg blev det.

Men håber for dig at den er der. Ville være dejligt! 

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du kan både være gravid og ikke. Jeg oplevede ofte de samme symptomer da jeg ikke var gravid, som da jeg blev det.

Men håber for dig at den er der. Ville være dejligt! 

Det er jeg også bange for, at det bare er kroppen der driller.

Hellere blive glad, end skuffet

Og tak..

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Det er jeg også bange for, at det bare er kroppen der driller.

Hellere blive glad, end skuffet

Og tak..

Ja det er SÅ provokerende. Giiiiid der bare var HELT sikre tegn INDEN udeblivende mens. Det er da ikke til at holde ud, og man føler sig da helt gak i knolden af at mærke efter til sidst 

Vi prøvede også rigtig længe, så ved præcis hvordan du har det.

Ihhh hvor jeg håber for dig 

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er SÅ provokerende. Giiiiid der bare var HELT sikre tegn INDEN udeblivende mens. Det er da ikke til at holde ud, og man føler sig da helt gak i knolden af at mærke efter til sidst 

Vi prøvede også rigtig længe, så ved præcis hvordan du har det.

Ihhh hvor jeg håber for dig 

Tak skal du have, hvor er du sød

Ja, det er da mega træls, man vil bare gerne have et svar.. NU... Har en test der påstår den kan påvise graviditet en hel uge før forventet mens.. Kan ikke huske hvad den hedder, men kan blandt andet købes i Super Brugsen..

Men, ak, nej.. Tør ikke teste før tid denne gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.