Alt og intet herfra;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

ooo

sarahb skriver:

ej hvor dejligt at høre fra dig, det er dælme længe siden. men det lyder jo til at alt flasker sig og at i har det godt.. Og som Mette siger har i bestået parforholds prøven.. SÅ godt!!!
Jeg elsker at samle ikea ting, så i ringer bare næste gang.. haha...

Ihhhh håber i kan se hvad der gemmer sig derinde, det er jo monster spændende.

Ja, det er længe siden, synes slet ikke der har været det store overskud, hvis der overhovedet har været noget. Bruger lang tid på at forestille mig hvordan livet bliver med en lille baby. Nogen dage tror jeg det bliver en dans på roser, andre forstiller jeg mig at jeg får et barn med kolik, et der kunne være med i en Stephen King roman. Yikes.

Jeg elsker normalt også at samle Ikea ting, men lige netop det her puslebord trak tænder ud. Kunne nærmest mærke mit blodtryk stige drastisk.

Det bliver så spændende at se baby igen næste fredag, og spændende at se om den vil vise os kønnet, eller om den er lige så genert som sidst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

ooo

Skouboe skriver:

Rart at høre at du lever endnu

Ja, jeg er her endnu, men lever et ret kedeligt liv synes jeg selv. Det vildeste jeg oplever er besøgene på Hvidovre, besøg af veninder og mad. Mad fylder ret meget, mega pinligt, men hvad.Synes jeg mangler overskud, skal til to bryllupper her i maj, og kan slet ikke overskue at tage fint tøj på og finde det høje humør frem. Meeen det kommer nok.

Anmeld

4. maj 2011

msax

jeg har kun smuglæst herinde de sidste meget lange stykke tid, og har savnet at høre fra dig.

det bliver da vildt spændende om i kan se kønnet på fredag. Scanninger er bare det bedste i verden, det er så dejlig livsbekræftende at se det lille liv inde i ens mave.

og bare rolig, mor-følelsen kommer snigende på et tidspunkt og ikke nædvendigvis lige når man troede det skulle være. det kan være lige om lidt og også først når baby længe er kommet til verden.

SMIL fra Mette

Anmeld

4. maj 2011

ooo

msax skriver:

jeg har kun smuglæst herinde de sidste meget lange stykke tid, og har savnet at høre fra dig.

det bliver da vildt spændende om i kan se kønnet på fredag. Scanninger er bare det bedste i verden, det er så dejlig livsbekræftende at se det lille liv inde i ens mave.

og bare rolig, mor-følelsen kommer snigende på et tidspunkt og ikke nædvendigvis lige når man troede det skulle være. det kan være lige om lidt og også først når baby længe er kommet til verden.

SMIL fra Mette

Jeg har også godt tænkt på at jeg ikke havde set noget fra dig i et stykke tid. Men sådan er det bare en gang i mellem, når man ikke lige kan overskue at melde sig på banen, og det er helt i orden.

Det bliver så godt med scanningen på næste fredag, glæder mig til at se babyen igen. Og så vil det bare være et ekstra plus, hvis vi også kan se kønnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.