Alt og intet herfra;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

ooo

anna-jonas skriver:

Har du fået målt din blodpct.?? For trætheden kan jo skyldes at den ligger lidt lavt.

Niller og dig, har jo så bestået parforholdstesten.................at samle møbel fra IKEA. Hvis man kan det, så kan man alt, sammen.

Er blodprocenten og blodsukkeret det samme? Nok et dumt spørgsmål, men er slet ikke inde i det der blod. Næh, tis du, det er en anden sag. Har snart delt tis ud til det halve København.

Jeg fik svaret på glucosebelastningen, og som ventet var tallet for højt. Øv. Niels var heldigvis med, så på vej hjem i bilen brokkede jeg mig alt hvad jeg kunne. Indtil jeg begyndte at kaste op. Tror egentlig at Niels synes det var rart jeg kastede op, så holdt jeg da mund så længe. Han nåede lige at sætte mig af hjemme, hvor jeg begyndte at lave mad, og så besvimede jeg. Lige midt i havregrøden. Er det mon normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

ooo

Ni-ko-li-ne skriver:

jo... DU ER SGU GOD!

men til gengæld skal du nok sove resten af dagen.... mindes at jeg blev umenneskeligt træt efter den glucosebelastning!

IH! jamen det vil jeg glæde mig til!!virkelig meget!!!

Ja, jeg er vildt træt nu. Nåede lige at besvime midt i havregrøden da jeg kom hjem, så tror bare at jeg holder lav profil og snupper en morfar.

Anmeld

4. maj 2011

anna-jonas

Metchen skriver:

Er blodprocenten og blodsukkeret det samme? Nok et dumt spørgsmål, men er slet ikke inde i det der blod. Næh, tis du, det er en anden sag. Har snart delt tis ud til det halve København.

Jeg fik svaret på glucosebelastningen, og som ventet var tallet for højt. Øv. Niels var heldigvis med, så på vej hjem i bilen brokkede jeg mig alt hvad jeg kunne. Indtil jeg begyndte at kaste op. Tror egentlig at Niels synes det var rart jeg kastede op, så holdt jeg da mund så længe. Han nåede lige at sætte mig af hjemme, hvor jeg begyndte at lave mad, og så besvimede jeg. Lige midt i havregrøden. Er det mon normalt?

Nej, det er IKKE normalt, men der er mange gravide, der har nemmere ved at besvime, end ellers. Mon ikke det skyldes at du ikke havde fået mad.

Blodsukkeret og blodpct. er IKKE det samme..................du skal bede om at få målt blodpct. hos din læge. Tager du jerntilskud???

Hvor højt var dit sukkertal??

Anmeld

4. maj 2011

ooo

anna-jonas skriver:

Nej, det er IKKE normalt, men der er mange gravide, der har nemmere ved at besvime, end ellers. Mon ikke det skyldes at du ikke havde fået mad.

Blodsukkeret og blodpct. er IKKE det samme..................du skal bede om at få målt blodpct. hos din læge. Tager du jerntilskud???

Hvor højt var dit sukkertal??

Tror også bare at det var fordi jeg var sulten. Kan slet ikke holde til ikke at få mad, det er ren tortur.

Okay, det er godt at vide. Jeg tager jernpiller, så tror måske bare at jeg sover på forhånd, til når baby kommer.

Mit tal var på 10.8. Nu håber jeg at jeg bliver kontaktet af en jordemoder, så jeg ved hvad jeg skal forholde mig til. Synes det er lidt diffust indtil videre.

Anmeld

4. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Metchen skriver:

Ja, jeg er vildt træt nu. Nåede lige at besvime midt i havregrøden da jeg kom hjem, så tror bare at jeg holder lav profil og snupper en morfar.

METTE! du må ikke sådan rende rundt og besvime! Jeg synes du skal få tjekket den blodprocent som Mette siger!

Anmeld

4. maj 2011

anna-jonas

Metchen skriver:

Tror også bare at det var fordi jeg var sulten. Kan slet ikke holde til ikke at få mad, det er ren tortur.

Okay, det er godt at vide. Jeg tager jernpiller, så tror måske bare at jeg sover på forhånd, til når baby kommer.

Mit tal var på 10.8. Nu håber jeg at jeg bliver kontaktet af en jordemoder, så jeg ved hvad jeg skal forholde mig til. Synes det er lidt diffust indtil videre.

Ja, det er noget forhøjet................og jeg vil anbefale dig, at bede om at blive tilknyttet en diætist, og at få et blodsukkerapparat med hjem, så du selv kan holde styr på blodsukrene.

Når ens sukkertal er så høje, så giver det også træthed. Husk at undgå alt sukker, og at spise masser af grove grøntsager, og at spise 6 gange om dagen.

Anmeld

4. maj 2011

ooo

Ni-ko-li-ne skriver:

METTE! du må ikke sådan rende rundt og besvime! Jeg synes du skal få tjekket den blodprocent som Mette siger!

Det er også ekstremt sjældent jeg dejser om, og det er kun lige hvor jeg er væk i et par sekunder, så "vågner" jeg igen. Tror bare at jeg var lidt brødflov. Var sindssygt sulten, så fik noget mad, og nu har jeg det fint igen.

Anmeld

4. maj 2011

ooo

anna-jonas skriver:

Ja, det er noget forhøjet................og jeg vil anbefale dig, at bede om at blive tilknyttet en diætist, og at få et blodsukkerapparat med hjem, så du selv kan holde styr på blodsukrene.

Når ens sukkertal er så høje, så giver det også træthed. Husk at undgå alt sukker, og at spise masser af grove grøntsager, og at spise 6 gange om dagen.

Jeg er heldigvis tilknyttet en diætist i forbindelse med det forsøg jeg er med i på Hvidovre, og det er guld værd. Det får jeg rigtig meget ud af.

Tror også at det vil være en god ide med sådan et apparat, så jeg kan måle mit blodsukker og se om den er helt gal.

Anmeld

4. maj 2011

sarahb

ej hvor dejligt at høre fra dig, det er dælme længe siden. men det lyder jo til at alt flasker sig og at i har det godt.. Og som Mette siger har i bestået parforholds prøven.. SÅ godt!!!
Jeg elsker at samle ikea ting, så i ringer bare næste gang.. haha...

Ihhhh håber i kan se hvad der gemmer sig derinde, det er jo monster spændende.

Anmeld

4. maj 2011

Skouboe

Rart at høre at du lever endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.