Veloverstået MD scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2008

Loggidut

ha ha, ok jeg læste ikke hele tråden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

Nadi

Nej hvor dejligt Lisbeth TILLYKKE med det lille myr Er rigtig glad på jeres vegne.

Anmeld

5. november 2008

Tynen

Tillykke med den fine MD-scanning og prinsessen!

Det næste jeg håber for dig er at du får lov at føde med ham JMén Morten - DET har du altså efterhånden fortjent

Anmeld

5. november 2008

Ny mor

Mor til en del skriver:

alt så fint ud hos det lille myr......men hende der scannede troede umiddelbart at det var en pige der lå og gjorde sig til....... jeg fatter det stadig ikke helt, hvordan kan det nu lige lade sig gøre....jeg tror faktisk ikke helt på det....men på den anden side så har vi de andre gange ikke været det mindste i tvivl, da vi har kunne se en pung af god størrelse, og det eneste der var at se her, var altså 3 revner.......uha jeg tror hellere jeg må tygge lidt på den et par dage..... og se om jeg overhovedet kan vænne mig til tanken.

Altså en pige er jo hjertelig velkommen, men jeg havde bare ligesom opgivet tanken om at vi overhovedet kunne finde ud af at fabrikere en pige....og uha hvor skal jeg da bare til veninderne og låne pige tøj.

Lisbeth.

Ej, hvor vildt, hvis det holder stik , men kan godt forstå, hvis du lige skal vænne dig til tanken . Et forsigtigt tillykke med lillesøster

Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.