Mor til en del skriver:
alt så fint ud hos det lille myr......men hende der scannede troede umiddelbart at det var en pige der lå og gjorde sig til...
.... jeg fatter det stadig ikke helt, hvordan kan det nu lige lade sig gøre....jeg tror faktisk ikke helt på det....men på den anden side så har vi de andre gange ikke været det mindste i tvivl, da vi har kunne se en pung af god størrelse, og det eneste der var at se her, var altså 3 revner.......uha jeg tror hellere jeg må tygge lidt på den et par dage..... og se om jeg overhovedet kan vænne mig til tanken.
Altså en pige er jo hjertelig velkommen, men jeg havde bare ligesom opgivet tanken om at vi overhovedet kunne finde ud af at fabrikere en pige....og uha hvor skal jeg da bare til veninderne og låne pige tøj.
Lisbeth.
ha ha...en tøs! flot flot flot...det må være vildt skønt!
stort tillykke med det, og ja jeg kan godt huske hvordan de der tre streger formede sig...så den burde være god nok...
ved du hvad...der skal nok dumpe en masse pigeting ind bare vent, og desuden er det jo sådan at bare de små har tøj på kroppen, så er alle glade!
tillykke med hende atter engang...
ps/ hvad skal hun mon så hedde?
Anmeld