Madlog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Hm, jeg har lige taget en guidet tur med prøveprofilen derinde - men man kan ikke sætte den til at man ammer, så jeg må finde mit kalorietal et andet sted.. Ellers ser det ud til at være en god og overskuelig side, jeg glæder mig til at komme igang!:.. (min mig gerne om det når jeg ER gået igang...)

siger man ikke at man bruger mellem 300-500 kalorier  om dagen på amning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

siger man ikke at man bruger mellem 300-500 kalorier  om dagen på amning?

What?? Det er da rimelig vildt alligevel.... Hmm, det giver så minimum 2200 kcal til mig dagligt... 

Anmeld

5. maj 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

What?? Det er da rimelig vildt alligevel.... Hmm, det giver så minimum 2200 kcal til mig dagligt... 

Det er bare noget jeg har hørt jeg ved ikke om det passer. Måske andre herinde har mere info.

Jeg har lige set at madlog er GRATIS! jeg skal da klar også prøve det så. Jeg var jo ellers blevet slankere af at være gravid og føde ...men kiloene har sneget sig på her de sidste par uger! tog maks 5 kg på under graviditeten og tabte 10 ved fødsel (og de kommende dage) nu har jeg så taget nogle kilo på igen og har på fornemmelsen at det fortsætter med at komme snigende hvis jeg ikke gør noget drastisk.

Anmeld

5. maj 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

Jeg har lige set at madlog er GRATIS! 

Que!!? Det koster da, om ikke meget, så en smule efter min mening... Madital.dk er gratis, men også noget værre rod at finde rundt på, der er ikke mange madvarer og jeg er generelt ikke begejstret for den... 

Jeg endte med at tage 10,7 kg. på, og har tabt 7 ca.. Men har så også lige 10-15 stykker fra inden graviditet, og nu SKAL det være... Altså når jeg går igang 1. juni

Anmeld

5. maj 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Que!!? Det koster da, om ikke meget, så en smule efter min mening... Madital.dk er gratis, men også noget værre rod at finde rundt på, der er ikke mange madvarer og jeg er generelt ikke begejstret for den... 

Jeg endte med at tage 10,7 kg. på, og har tabt 7 ca.. Men har så også lige 10-15 stykker fra inden graviditet, og nu SKAL det være... Altså når jeg går igang 1. juni

......øv ja det er kun en prøve der er gratis :-( 

Anmeld

5. maj 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Jeg har også 10 fra før graviditeten som jeg skal af med. Hmm mon ikke der er en anden side der er gratis. Er virkelig ikke meget for at betale for det

Anmeld

5. maj 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

Jeg har også 10 fra før graviditeten som jeg skal af med. Hmm mon ikke der er en anden side der er gratis. Er virkelig ikke meget for at betale for det

Altså der er madital.dk - men som tidligere skrevet er jeg slet ikke begejstret! Så ldit endda, så jeg vælger at betale mig fra det når jeg skal igang... Dog ikke så meget som hos fx slankedoktor, men det koncept har så heller ikke funket for mig de gange jeg har forsøgt... 

Anmeld

5. maj 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Altså der er madital.dk - men som tidligere skrevet er jeg slet ikke begejstret! Så ldit endda, så jeg vælger at betale mig fra det når jeg skal igang... Dog ikke så meget som hos fx slankedoktor, men det koncept har så heller ikke funket for mig de gange jeg har forsøgt... 

Er lige i gang med at tjekke madlog ud og det virker faktisk som et rigtig godt program. Mon jeg skulle give det en chance selv om et koster lidt.  det tror jeg faktisk også jeg vil.  Pøj pøj med det Anne.

Anmeld

5. maj 2011

Sofia

DK skriver:

6600 kalorier om dagen???

FÅÅÅÅÅRK det er mange! 

hehe uuuups, jo det er kilojoule og jeg kan ikke en gang skyde skylden på ammejernen, for sådan en har jeg ligesom ikke..

Anmeld

5. maj 2011

Multebær

Sofia skriver:

hehe uuuups, jo det er kilojoule og jeg kan ikke en gang skyde skylden på ammejernen, for sådan en har jeg ligesom ikke..

min SP fortalte mig noget crazy ang. ammehjerne. Faktisk er det ikke amningen i sig selv der gør det. Det er pres på/i hjernen under fødslen som kan gøre at der dannes små hulrum med vand på øverste etage. Det kan skabe 'ammehjerne' og det varer nogle gange nogle måneder før det aftager. ......

Kan det virkelig være tilfældet???? hvis det er rigtig er det vildte - så er der faktisk en fysiologisk forklaring på vores distræthed!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.