Madlog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

DK

Sofia skriver:

Jeg tror de udregner det for dig når du ammer!

Jeg må få 6600 ca. hvis jeg vil tabe et halvt kilo om ugen, det er vist det jeg satser på. Turde ikke melde mig under den hvor man skal tabe sig 1 kilo om ugen, det er vist urealistisk for mig.

6600 kalorier om dagen???

FÅÅÅÅÅRK det er mange! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Multebær

6600 kalorier om dagen???

FÅÅÅÅÅRK det er mange! 

Ja det tænkte jeg også kan det ikke være kilojoule? (dvs 1576 kalorier)

Anmeld

5. maj 2011

Mettemus

Multebær skriver:

Ja det tænkte jeg også kan det ikke være kilojoule? (dvs 1576 kalorier)

Det er det også-... selvom det andet kunne være skønt

Anmeld

5. maj 2011

Multebær

Det er det også-... selvom det andet kunne være skønt

ja og minde ret meget om min "kur" for tiden. Hold fast hvor jeg æder i denne uge- specielt idag hvor jeg har mega ondt af mig selv efter at have været til kirug og fået klippet en hæmoride af  - NAS siger jeg bare!

Anmeld

5. maj 2011

Mettemus

Multebær skriver:

ja og mine ret meget om min "kur" for tiden. Hold fast hvor jeg æder i denne uge- specielt idag hvor jeg har mega ondt af mig selv efter at have været til kirug og fået klippet en hæmoride af  - NAS siger jeg bare!

Oooork mand det lyder bare på ingen måder rart!!!! Så har man virkelig også gjort sig fortjent til min. 6600 kalorier. Forhåbentligt går det bedre i morgen, heler hurtigt und alles

Anmeld

5. maj 2011

Multebær

Mettemus skriver:

Oooork mand det lyder bare på ingen måder rart!!!! Så har man virkelig også gjort sig fortjent til min. 6600 kalorier. Forhåbentligt går det bedre i morgen, heler hurtigt und alles

Tarrrrk Mette jeg synes også jeg fortjener den kæmpe rådhustærte og alt det andet gejl jeg har spist idag. Har mega ondt af mig selv og Karlo har jo så lige valgt at det skulle være idag han skulle skrige hele dagen. Det ellers så stille og nemme barn skulle lige lufte lungerne den dag jeg kun må sidde ned. Ikke så rart. Håber imorgen bliver bedre. Klynk klynk

Anmeld

5. maj 2011

Mettemus

Multebær skriver:

Tarrrrk Mette jeg synes også jeg fortjener den kæmpe rådhustærte og alt det andet gejl jeg har spist idag. Har mega ondt af mig selv og Karlo har jo så lige valgt at det skulle være idag han skulle skrige hele dagen. Det ellers så stille og nemme barn skulle lige lufte lungerne den dag jeg kun må sidde ned. Ikke så rart. Håber imorgen bliver bedre. Klynk klynk

Det lyder som om det kun kan gå én vej! Øv med pylrebaby. Jeg har forsøgt at fortælle Laurits at man har to års reklamationsret på pylrebabyer, og at man bare kan få dem byttet på Skejby hvis de ikke opfører sig pænt

Stort trøstekram herfra i hvert fald!

Anmeld

5. maj 2011

Multebær

Mettemus skriver:

Det lyder som om det kun kan gå én vej! Øv med pylrebaby. Jeg har forsøgt at fortælle Laurits at man har to års reklamationsret på pylrebabyer, og at man bare kan få dem byttet på Skejby hvis de ikke opfører sig pænt

Stort trøstekram herfra i hvert fald!

Genialt det vil jeg sige til min bebs. Han er lige faldet i søvn 

Tror jeg har det bedre i morgen de siger det blot tager et par dage så er man god igen - men må indrømme jeg har virkelig ikke lyst til at forsøge at gå på potten  - faktisk kan jeg ikke engang holde ud at tænke på det! Ikke super smart af mig at proppe mig med mad 

Anmeld

5. maj 2011

Multebær

Ej hvor er det egentlig klamt af mig at bringe dagens kirugiske indgreb op i madlog tråden. Undskyld dårlig stil. Sorry sorry sorry!

Anmeld

5. maj 2011

AnneBJ

Hm, jeg har lige taget en guidet tur med prøveprofilen derinde - men man kan ikke sætte den til at man ammer, så jeg må finde mit kalorietal et andet sted.. Ellers ser det ud til at være en god og overskuelig side, jeg glæder mig til at komme igang!:.. (min mig gerne om det når jeg ER gået igang...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.