Madlog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.028 visninger
30 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Sofia

Godaften de damer! Så, nu må jeg prøve at komme af med nogle af de graviditetskilo og har derfor tilmeldt mig madlog! Er der nogen af jer, som bruger det??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Mettemus

Nej jeg er vist ikke rigtig 100% klar over hvad det går ud på, men har en veninde som bruger det og er vildt glad for det... men det hjælper dig selvfølgelig ikke med ret meget brugbart... så - et svar indeholdende ingenting, tak Mette

Anmeld

4. maj 2011

AnneBJ

Ikke endnu! Men d. 1. juni melder jeg mig under fanerne - hvor mange kcal har man mon brug for når man ammer?

Anmeld

4. maj 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Ikke endnu! Men d. 1. juni melder jeg mig under fanerne - hvor mange kcal har man mon brug for når man ammer?

Jeg tror de udregner det for dig når du ammer!

Jeg må få 6600 ca. hvis jeg vil tabe et halvt kilo om ugen, det er vist det jeg satser på. Turde ikke melde mig under den hvor man skal tabe sig 1 kilo om ugen, det er vist urealistisk for mig.

Anmeld

4. maj 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Jeg tror de udregner det for dig når du ammer!

Jeg må få 6600 ca. hvis jeg vil tabe et halvt kilo om ugen, det er vist det jeg satser på. Turde ikke melde mig under den hvor man skal tabe sig 1 kilo om ugen, det er vist urealistisk for mig.

Ih hvor snedigt! Jamen jeg vender helt sikkert tilbage når jeg er startet, vi har bare 2 x konfirmation + et bryllup i løbet af 14 dage, og der gider jeg simpelthen ikke skulle hjem og skrive ned hvad jeg har spist... 

Anmeld

4. maj 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Godaften de damer! Så, nu må jeg prøve at komme af med nogle af de graviditetskilo og har derfor tilmeldt mig madlog! Er der nogen af jer, som bruger det??

Knus

Nå, nu var jeg lige inde og lure og har så meldt mig til! Du har uden at vide det givet mig et spark bagi søde Sofia - tak for det

Anmeld

4. maj 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Nå, nu var jeg lige inde og lure og har så meldt mig til! Du har uden at vide det givet mig et spark bagi søde Sofia - tak for det

Så kan vi jo holde hinanden lidt i ørene

Det gode ved madlog, synes jeg, er at man ikke behøver skære ned på slik, kage osv. Man skal bare holde sig indenfor kalorierne og så må man ellers spise det man vil. Jeg ved selvfølgelig godt at man taber sig mest hvis man også spiser sundt, men jeg ved bare jeg ikke kan leve uden chokolade...

Anmeld

4. maj 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Så kan vi jo holde hinanden lidt i ørene

Det gode ved madlog, synes jeg, er at man ikke behøver skære ned på slik, kage osv. Man skal bare holde sig indenfor kalorierne og så må man ellers spise det man vil. Jeg ved selvfølgelig godt at man taber sig mest hvis man også spiser sundt, men jeg ved bare jeg ikke kan leve uden chokolade...

Nemlig. Det er vist også det jeg har set der passer bedst til mit temperament og til min søde tand. Så må man jo bare ud og trille en ekstra gang med barnevognen. Overvejede at tage 1 kg om ugen, men det holder vist ikke

Anmeld

4. maj 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Nemlig. Det er vist også det jeg har set der passer bedst til mit temperament og til min søde tand. Så må man jo bare ud og trille en ekstra gang med barnevognen. Overvejede at tage 1 kg om ugen, men det holder vist ikke

Ja, altså jeg må nøjes med et havlt kilo om ugen.. det andet holder ikke for mig. men jeg tænker så at den bonus jeg opsparer ved at gå tur fx vil jeg ikke "spise op", den vil jeg bare lade være med at tilføje, og så kan det jo være det gør man taber sig lidt ekstra.

Anmeld

4. maj 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Ja, altså jeg må nøjes med et havlt kilo om ugen.. det andet holder ikke for mig. men jeg tænker så at den bonus jeg opsparer ved at gå tur fx vil jeg ikke "spise op", den vil jeg bare lade være med at tilføje, og så kan det jo være det gør man taber sig lidt ekstra.

Præcis sådan har jeg også tænkt - og hellere tabe sig lidt ekstra og få en succesoplevelse end sætte målet for højt, blive skuffet og droppe det igen.

Hep, hep på os!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.