Hvad tror du dit barn/børn bliver når de bliver voksne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

TbCp

Mi skriver:

Lykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

N&J

>Forhåbentlig en lykke ung kvinde.. men ellers sså noget hvor hun er ude i naturen, noget kreativt (hun er venstrehåndet og vi har en del malere i familien) og så lidt hippieargit - hun har jo mig som mor.. eller også bliver hun som sin far - computernørd og god til at finde kreative løsninger indenfor det.. 

I don't care, så længe hun er glad, om hun har en kort eller lang uddannelse betyder intet for mig, bare det at hun ved hvilken vej hun skal så er det godt nok.. 

Anmeld

3. maj 2011

karina1980

når jeg sådan kigger på dem og høre lidt på hvad de selv siger, så er tror jeg at jeg ender med en lærer og en dyrepasser/sygeplejske måske

Anmeld

3. maj 2011

Isabella_mor

jeg kunne godt forestille mig at Villads blev musiker, måske trommeslager.. han er hvertfald god til at baske med armene. ellers kan det være han bliver det første menneske der kan flyve som en fugl..  

hahaha

Anmeld

3. maj 2011

birthee

Jeg tror Frederik bliver lokomotivfører eller bliver sådan en der sejler færger... Det er i hvert fald hans store interesser, og hvis han selv kan vælge tror jeg det bliver det... det vigtigste for mig er at han får en eller anden uddannelse, som kan give ham et job - eller et job indtil han finder den uddannelse han gerne vil...

Anmeld

3. maj 2011

ESV

Mor til Frederic skriver:

thi hi.

han er ihvertfald miljø skadet, en smule... 

Vi kommer tit ude på scania her i erritsø, da min mand er udlært der og det er der vi køber stumper til bil osv. De har så også meget til børn. Suk...

Så han har efterhånden en hel vognpark med de store scania'er. Når vi skal lege med dem...:

'Moar? vil du gerne lege sammen med mig, vil du det? Ja frederic... Moar? du må køre med den her tippetrailer, det er nemlig kun en række 6'er - for jeg skal nemlig køre med mine V8'ere... Jamen tak skat...

Moar? ja ven... Hvis du kører pænt må du godt låne den ene, jeg kan jo faktisk ikke køre med 4 V8'ere på en gang, har jo ikke så mange arme... Tak frederic..                                                              

Moar? ja freder... Stop lige, du ved at tabe hjulene - jeg lige spænde dem ordenlig fast. Tak freder, så taber jeg ikke lige hjulene igen så..

Pyh altså... hvor får han det lige fra...

Åhhh altså hvor er han dog skøn, glæder mig (næsten) til Emilie bliver så stor, med det temperament den unge dame er udstyret med skulle der nok kunne falde et par sjove kommentarer om hvordan det lige er jeg giver dukker tøj på osv...

Anmeld

3. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

ESV skriver:

Åhhh altså hvor er han dog skøn, glæder mig (næsten) til Emilie bliver så stor, med det temperament den unge dame er udstyret med skulle der nok kunne falde et par sjove kommentarer om hvordan det lige er jeg giver dukker tøj på osv...

thi hi og mange tak..

Bare vent det kommer...

Her da det tordned og braged her i eftermiddags; moar? jeg gerne op og flyve i flyvemaskine, vil gerne op til rumlerne i himlen og lege med dem..

Anmeld

3. maj 2011

Kloster

Vores den store søn, Rasmus på 13 år, vil være noget indenfor tal. Han har snakket om både revisor, men synes også det kunne være spændende at læse matematik og økonomi på uni (hvad man så kan bruge det til??)  Han er ikke til fysisk hårdt arbejde og elsker bare at fordybe sig i sine ting. Men han går klart efter tallene.

Nicolaj på 11½ er noget mere kreativ også vil han arbejde. Han knokler virkelig. Kommer ikke bag på mig, hvis han får sig er fysisk krævende håndværkerarbejde. Han er en pleaser og elsker at have mennesker omkring sig.

Den "lille" på 7 år har snakket meget om at være dyrepasser i zoo. Han vil passe pingvinerne

Men alt ialt håber vi self de bliver lykkelige og velfungerende. Dog må de gerne være bedre stillet end deres forældre

Anmeld

3. maj 2011

Ciss

Pigen på tre år: Forfatter - det er nogen fantastike historier som hun nærmest render over af hele dagen. Og så er hun meget glad for at "skrive", tegne bogstaver og læse bøger.

Drengen på et år: Så madglad som han er vil jeg gætte på kok...

Alternativt noget med data - for det vist den helt store interesse lige nu.

Det skal blive spændende at se, hvordan de udvikler sig...

Anmeld

3. maj 2011

Tvillingemor80

tror mine basser bliver noget hvor man arbejder med dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.