Hvad tror du dit barn/børn bliver når de bliver voksne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Heidimed lea

Rasmus på 7 år bliver helt bestemt noget indenfor natur.. zoolog biolog gartner eller andet...   han elsker alt inden for natur og er meget videbegærlig.

Lea på 4 bliver pædagog eller sygeplejerske. hun er også meget omsorgsfuld og siger at hun skal på sin mors arbejde og hjælpe de syge børn

Nicolaj på snart 3 ham ved jeg ikke helt med endnu... men dejlig det er han ihvertfald..   som det tegner lige disse dag  skuespiller  eller charmør hvem ved men han skal nok komme frem i verden

knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

MoarJ skriver:

Den tanke sidder jeg tit med når jeg kigger på Julie... 

Hun er virkelig et omsorgsfuldt menneske... Når en baby græder, kommer hun flyvende med en sut... Hvis et barn i dagplejen skal have pudset næse er hun der med det samme... 

Hun elsker at hjælpe til med at forberede maden i dagplejen... 

Når hun ser der bliver støvsuget herhjemme, tager hun den anden støvsuger vi har og støvsuger.. altså hun tager bare skaftet på den og går rundt og støvsuger... 

Hun elsker at gøre rent... Tørre støv af på fjernsynet og alle andre steder... Tit tager hun en vådserviet og gør bordbenene rene... 

Hvis jeg ligger i sengen eller sofaen og slapper af.. Kommer hun med det samme og smøre mine ben ind i creme osv... 

Hun er fandmer et dejligt menneske... 

uh... det tør jeg slet ikke gætte på...

Men han er meget optaget af mit arbejde som autoredder og har adskillege små ladbiler og store bjærgnings vogne. 

Så ofte vælter han sine metal biler ud på gulvet og bare får dem til at fylde ret meget...

Finder sin ladbil og kører rundt til de forskellige 'ødelagte' biler og hjælper dem..

'ej, din motor sagde bum og nu den ikke køre mere, jeg kører den lige på værksted.' (Bakker hen og kører ladet ud og læsser bilen. Kører rundt på gulvet og lander på 'værkstedet') 'så de kan hjælpe dig, men tror din bil trænger til ny motor, prøv at se den har skudt stempel ud af motor'n - det duer ikke...'

Han siger gerne; jeg ud på mors arbejde og låne en lastbil af chef pia - skal lige ud at hjælpe biler der er gået i udu... 

Skal ligeledes altid have en af hans ladlastbil med i bad, da den lige skal vaskes...

Som han selv siger når vi spørger om han skal arbejde ude på far's arbejde; nej! for far kører kun rundt i en lille scania med en lille række 6 motor og så er den rød...

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Cand. polit, læge og brandmand..... sådan ser det ud nu...jeg håber de bliver lukkelige og gerne uddanner sig over forældres nivenau...

Anmeld

3. maj 2011

Rockertand

Bare mine børn bliver lykkelige og glade for det liv, de vælger, det er det vigtigste.....

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Nu er blyp stadig i maven, men kunne godt forestille mig, at vores børn blev universitetsuddannede alene af den årsag, at vi selv er højtuddannede (eller på vej til at blive det). Ikke fordi vi vil presse vores børn i den retning. Det skal bare være lykkelige! Men vi vil bestemt opfordre dem til at få en god uddannelse, for det kommer man langt med. Hvad det så bliver er uvist. Hvem ved, om de påvirkes af vores uddannelser, eller om de vælger noget helt tredje? Vi er i to forskellige retninger: Psykolog og journalist. Men vil bestemt håbe, at vores barn vælger uddannelsesvejen

Anmeld

3. maj 2011

Siljesmor

JulieE skriver:

Hi hi en sjov tråd Jeg har stemt andet.

Min store dreng Jacob på 7 år er jeg sikker på bliver den nye Holger Bech Nielsen Han er ihvertfald lige så distræt som ham. Nej spøg til side... Han er super skarp til tal og matamatik ifølge skolen , så jeg gætter på noget med IT eller ingenør

Line på 4½ år er allerede blevet spået af flere skuespillere og instruktører at hun bliver skuespiller... Så det er da et meget godt bud. Hun synger, danser og optræder konstant Ellers siger hun selv lige nu at hun gerne vil være "Voksen i en børnehave"

He he, min datter siger også at hun vil være "børnehave-voksen" når hun bliver stor  - og jeg tror såmænd godt det kan ende i den retning. Det bliver helt sikkert noget med omsorg og passe på andre mennesker

Anmeld

3. maj 2011

JulieE

Siljesmor skriver:

He he, min datter siger også at hun vil være "børnehave-voksen" når hun bliver stor  - og jeg tror såmænd godt det kan ende i den retning. Det bliver helt sikkert noget med omsorg og passe på andre mennesker

Det er super sødt! Der er rigtig meget omsorg i de små piger. Line var kun 2 år da hun en dag konstaterede: Når mig bliver stor, så mig være mor!!!

Anmeld

3. maj 2011

Fru Aagaard

Trunte er meget omsorgsfuld, klog og kreativ. Hun elsker fly og sætte hår, noget hun kan bruge MEGET tid på, så jeg tror hun bliver pilot eller frisør, eller advokat, da hun går meget op i lov og retfærdighed

Hun vil gerne være soldat  Så det støtter moren da hende i, og ikke mindst faren..

Anmeld

3. maj 2011

serinasmor

det er svært at gætte på ...

men jeg tror lidt hun kunne blive noget i den kreative ende ...(som hendes forældre) 

eller gå helt i den modsatte grøft (teenageoprør) og blive advokat eller revisor eller et eller andet ligeså kedeligt (no affence)

ligemeget hvad håber jeg hun bliver lykkelig

Anmeld

3. maj 2011

hekran

Jeg ved, at man skal støtte sine børn i deres valg, men ærligt talt håber jeg for alt i verden, at de IKKE bliver landmænd! Det meste af min svigerfamilie er i landbruget og jeg kan bare se, hvor meget det går ud over deres familie. De arbejder ALTID, konerne ordner ALT og det værste (som min gravide lugtesans har meget svært ved).... der lugter altid hjemme hos dem. Landet kan ikke vaskes af og min følsomme lugtesans har svært ved det p.t. 

Jeg lyder totalt åndssvag, men jeg ønsker at mine drenge bliver opmærksomme unge mænd, der tager deres del af arbejdet på hjemmefronten og med deres børn, at de invisterer tid sammen med deres egne familier. Er det forfærdeligt af mig at have disse tanker?

Men jeg elsker mine drenge og skal nok støtte dem i deres valg, omend det bliver frisør eller landmand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.