MoarJ skriver:
Den tanke sidder jeg tit med når jeg kigger på Julie... 
Hun er virkelig et omsorgsfuldt menneske... Når en baby græder, kommer hun flyvende med en sut... Hvis et barn i dagplejen skal have pudset næse er hun der med det samme... 
Hun elsker at hjælpe til med at forberede maden i dagplejen...
Når hun ser der bliver støvsuget herhjemme, tager hun den anden støvsuger vi har og støvsuger.. altså hun tager bare skaftet på den og går rundt og støvsuger... 
Hun elsker at gøre rent... Tørre støv af på fjernsynet og alle andre steder... Tit tager hun en vådserviet og gør bordbenene rene... 
Hvis jeg ligger i sengen eller sofaen og slapper af.. Kommer hun med det samme og smøre mine ben ind i creme osv...
Hun er fandmer et dejligt menneske... 
uh... det tør jeg slet ikke gætte på...
Men han er meget optaget af mit arbejde som autoredder og har adskillege små ladbiler og store bjærgnings vogne.
Så ofte vælter han sine metal biler ud på gulvet og bare får dem til at fylde ret meget...
Finder sin ladbil og kører rundt til de forskellige 'ødelagte' biler og hjælper dem..
'ej, din motor sagde bum og nu den ikke køre mere, jeg kører den lige på værksted.' (Bakker hen og kører ladet ud og læsser bilen. Kører rundt på gulvet og lander på 'værkstedet') 'så de kan hjælpe dig, men tror din bil trænger til ny motor, prøv at se den har skudt stempel ud af motor'n - det duer ikke...'
Han siger gerne; jeg ud på mors arbejde og låne en lastbil af chef pia - skal lige ud at hjælpe biler der er gået i udu...
Skal ligeledes altid have en af hans ladlastbil med i bad, da den lige skal vaskes...
Som han selv siger når vi spørger om han skal arbejde ude på far's arbejde; nej! for far kører kun rundt i en lille scania med en lille række 6 motor og så er den rød...