Hvad tror du dit barn/børn bliver når de bliver voksne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad tror du dit barn/børn bliver når de bliver voksne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.269 visninger
46 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Mira0911

Den tanke sidder jeg tit med når jeg kigger på Julie... 

Hun er virkelig et omsorgsfuldt menneske... Når en baby græder, kommer hun flyvende med en sut... Hvis et barn i dagplejen skal have pudset næse er hun der med det samme... 

Hun elsker at hjælpe til med at forberede maden i dagplejen... 

Når hun ser der bliver støvsuget herhjemme, tager hun den anden støvsuger vi har og støvsuger.. altså hun tager bare skaftet på den og går rundt og støvsuger... 

Hun elsker at gøre rent... Tørre støv af på fjernsynet og alle andre steder... Tit tager hun en vådserviet og gør bordbenene rene... 

Hvis jeg ligger i sengen eller sofaen og slapper af.. Kommer hun med det samme og smøre mine ben ind i creme osv... 

Hun er fandmer et dejligt menneske... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

LBK

MoarJ skriver:

Den tanke sidder jeg tit med når jeg kigger på Julie... 

Hun er virkelig et omsorgsfuldt menneske... Når en baby græder, kommer hun flyvende med en sut... Hvis et barn i dagplejen skal have pudset næse er hun der med det samme... 

Hun elsker at hjælpe til med at forberede maden i dagplejen... 

Når hun ser der bliver støvsuget herhjemme, tager hun den anden støvsuger vi har og støvsuger.. altså hun tager bare skaftet på den og går rundt og støvsuger... 

Hun elsker at gøre rent... Tørre støv af på fjernsynet og alle andre steder... Tit tager hun en vådserviet og gør bordbenene rene... 

Hvis jeg ligger i sengen eller sofaen og slapper af.. Kommer hun med det samme og smøre mine ben ind i creme osv... 

Hun er fandmer et dejligt menneske... 

sygeplejerske som sin mor....

Anmeld

3. maj 2011

sarahb

Den nye Messi..
Ej det er vist bare i drømmene, men han elsker jo fodboldog sit model arbejde og så elsker han traktorer og lastbiler.
Så måske Chauffør for barcelonas fodboldhold, hvor ha tjener lidt ekstra som model når han ikk kører rundt med stjernerne..
EI ved det ikk.
Jeg ville være frisør da jeg var barn og det vil jeg i hvert tilfælde ikk nu!

Anmeld

3. maj 2011

Tip!

jeg tror min søn bliver elektriker... Han ELSKER at skrue i alt muligt..

Han fik en løbecykel, ville ikke cykle på den, nej nej.. han skulle lige se om man kunne skrue den fra hinanden.. haha..

Anmeld

3. maj 2011

Rosa

Akademiker!!!  Han skal da være Cand. Polit. eller have en kandidat i litteraturvidenskab  Men aller aller helst musiker!!! Konservatorieuddannet rock'n roller 

Anmeld

3. maj 2011

<3

åh hvor svært! Men tror han bliver akademiker som sine forældre

Allerede nu som 3,5årig kan han så småt lægge tal sammen og læse og skrive så mon ikke at det er i den retning han ender

Anmeld

3. maj 2011

2babygirls

Jeg aner ikke hvad Madeleine gerne vil være når hun bliver stor, nu er hun jo knap 7 mdr, så der er ikke meget der springer mig i øjene.. Men jeg håber hun får en uddannelse, og et job hun er glad for.

Anmeld

3. maj 2011

JulieE

Hi hi en sjov tråd Jeg har stemt andet.

Min store dreng Jacob på 7 år er jeg sikker på bliver den nye Holger Bech Nielsen Han er ihvertfald lige så distræt som ham. Nej spøg til side... Han er super skarp til tal og matamatik ifølge skolen , så jeg gætter på noget med IT eller ingenør

Line på 4½ år er allerede blevet spået af flere skuespillere og instruktører at hun bliver skuespiller... Så det er da et meget godt bud. Hun synger, danser og optræder konstant Ellers siger hun selv lige nu at hun gerne vil være "Voksen i en børnehave"

Anmeld

3. maj 2011

Majeha

Her mener manden, at han bliver mekaniker eller politimand Bliver det en af dem, håber jeg på det første. Det andet ville jeg simpelthen ikke have nerver til, hehe 

Anmeld

3. maj 2011

lukasmor

Da min kæreste (hans far) og jeg begge er selstændige tror jeg også at Lukas bliver det og mon ikke det bliver i restaurationsbranchen som mor og far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.