Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nutche skriver: okay. jeg ved slet ikke hvad den normalt koster? og hvad vil den evt. koste at sende?
okay. jeg ved slet ikke hvad den normalt koster? og hvad vil den evt. koste at sende?
Ved det faktisk heller ikke - kan ikke huske det.
Porto ville være 30 kr - så måske det bliver dyrt bare for 1 bog.. men det ved jeg ikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Så så du har lige syet 3 par som var bestilt af en herinde fra - skal lige til byen efter stof til dine ... Syr dem i aften eller i morgen formiddag hi hi men snart er de klar Nå men tilbage til det du spurgte om : bum bum ved det ski ikke har ikke læst den fik den af min mor .. Så den er helt ny Kikker lige i den - den ene halv del handler om gode råd resten med lækre opskrifter
Så så du har lige syet 3 par som var bestilt af en herinde fra - skal lige til byen efter stof til dine ... Syr dem i aften eller i morgen formiddag hi hi men snart er de klar
Nå men tilbage til det du spurgte om : bum bum ved det ski ikke har ikke læst den fik den af min mor .. Så den er helt ny
Kikker lige i den - den ene halv del handler om gode råd resten med lækre opskrifter
hov hov syr du bukser?? hvor meget tager du for det
karina pigen skriver: hov hov syr du bukser?? hvor meget tager du for det
Hov hov ja det gør jeg engang imellem når jeg kender mig
Tar 100 kr inkl porto - kik evt i mine salgsannoncer
bullerbassen skriver: Ved det faktisk heller ikke - kan ikke huske det. Porto ville være 30 kr - så måske det bliver dyrt bare for 1 bog.. men det ved jeg ikke
kommer an på hvad du vil have for den
nutche skriver: kommer an på hvad du vil have for den
Ved ikke hvad ville være en fair pris både for dig & mig .
Har aldrig læst den - hvad ville dit bud være ??
bullerbassen skriver: Ved ikke hvad ville være en fair pris både for dig & mig . Har aldrig læst den - hvad ville dit bud være ??
hmm... en 50-er inkl. porto?
Var du interesseret i bukser ????
nutche skriver: hmm... en 50-er inkl. porto?
60 inkl den er ny
bullerbassen skriver: 60 inkl den er ny
hvor mange sider er den på?
nutche skriver: hvor mange sider er den på?
207
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128