Bog udsalg :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.996 visninger
40 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

bullerbassen

Har ryddet lidt ud i skabet ..

Billede 1) Nye aldrig læst i

Billede 2) Aldrig læst i SOLGT

Billede 3) GMB men fin stand

Billede 4) NYE

Billede 5) Blandet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Sofia24

Den Sund og slank med Lene Hansson, hvad indeholder den helt bestemt? Hvad år er den fra?  

Og ka du så ellers komme over og sy bukser til os  Vi glæder os

Anmeld

3. maj 2011

bullerbassen

Sofia24 skriver:

Den Sund og slank med Lene Hansson, hvad indeholder den helt bestemt? Hvad år er den fra?  

Og ka du så ellers komme over og sy bukser til os  Vi glæder os

Så så du  har lige syet 3 par som var bestilt af en herinde fra -  skal lige til byen efter stof til dine ... Syr dem i aften eller i morgen formiddag  hi hi men snart er de klar

Nå men tilbage til det du spurgte om : bum bum ved det ski ikke har ikke læst den  fik den af min mor .. Så den er helt ny

Kikker lige i den -  den ene halv del handler om gode råd resten med lækre opskrifter

Anmeld

3. maj 2011

Sofia24

bullerbassen skriver:

Så så du  har lige syet 3 par som var bestilt af en herinde fra -  skal lige til byen efter stof til dine ... Syr dem i aften eller i morgen formiddag  hi hi men snart er de klar

Nå men tilbage til det du spurgte om : bum bum ved det ski ikke har ikke læst den  fik den af min mor .. Så den er helt ny

Kikker lige i den -  den ene halv del handler om gode råd resten med lækre opskrifter

Sys det er så sejt at du har tid til at sy.... Respekt!

Skal du oven i købet ud og købe stof for at kunne sy til os - jeg troede det var stof du havde...  Bare tag den med ro - vi kan godt vente et par dage...

Men er der en decideret "slankekur" i den, altså sådan en plan af nogle ugers varighed eller hvad ved jeg...?

Og hvad kan den koste hvis det er?

Anmeld

3. maj 2011

bullerbassen

Sofia24 skriver:

Sys det er så sejt at du har tid til at sy.... Respekt!

Skal du oven i købet ud og købe stof for at kunne sy til os - jeg troede det var stof du havde...  Bare tag den med ro - vi kan godt vente et par dage...

Men er der en decideret "slankekur" i den, altså sådan en plan af nogle ugers varighed eller hvad ved jeg...?

Og hvad kan den koste hvis det er?

Tak - jamen har lidt stof til at ligge men ikke lige det du ønskede

Skal ind og handle - så køber jeg det  Syntes det er hyggeligt at sy og er blevet bidt af det  Er ved at sy sommer overalls til Silas i elefant stoffet med orange kant bånd - tror de blive fede

DEn som jeg lige kan se er der ikke ne kur du kan følge - men en masse råd til at kunne : Citat fra bagsiden -

Opskriften på en livsstil, der genopretter & bevarer din naturlige sundhed.

Bogen indeholder :

Nemt kostkombinationsskema

Tips & gode råd om en lang række kostrelateret sygdomme

Vitamin oversigt

Lækre opskrifter til en treugers menu

Prisen står bagpå 100 kr - hvad siger du til ½ delen

Anmeld

3. maj 2011

Sofia24

bullerbassen skriver:

Tak - jamen har lidt stof til at ligge men ikke lige det du ønskede

Skal ind og handle - så køber jeg det  Syntes det er hyggeligt at sy og er blevet bidt af det  Er ved at sy sommer overalls til Silas i elefant stoffet med orange kant bånd - tror de blive fede

DEn som jeg lige kan se er der ikke ne kur du kan følge - men en masse råd til at kunne : Citat fra bagsiden -

Opskriften på en livsstil, der genopretter & bevarer din naturlige sundhed.

Bogen indeholder :

Nemt kostkombinationsskema

Tips & gode råd om en lang række kostrelateret sygdomme

Vitamin oversigt

Lækre opskrifter til en treugers menu

Prisen står bagpå 100 kr - hvad siger du til ½ delen

Nej jeg vil ikke gi halvdelen....

den koster sikkert en krig at sende sammen med det andet jeg har købt af dig...

jeg vil gi en flad 20-er

Anmeld

3. maj 2011

bullerbassen

Sofia24 skriver:

Nej jeg vil ikke gi halvdelen....

den koster sikkert en krig at sende sammen med det andet jeg har købt af dig...

jeg vil gi en flad 20-er

Hi hi det bliver den ikke solgt for - dem er aldrig brugt måske jeg skulle bruge den istedet 

Ej tror ikke det ville gøre den store forskel sammen med tøjet - men skal ind og hente stoffet nu - så skal jeg vende tilbage hvor meget der er forskel på porto prisen

Anmeld

3. maj 2011

Lone Jakobsen

hvad havde du tænkt dig for billede 2?

Anmeld

3. maj 2011

bullerbassen

nutche skriver:

hvad havde du tænkt dig for billede 2?

Har engenlig ikke tænkt så meget over pris - var bare ved at rydde op i skabet - havde lovet en anden herinde at taget nye billeder af mine bøger fra virkelighedens verden - så røg de her med i salgs bunken

Anmeld

4. maj 2011

Lone Jakobsen

bullerbassen skriver:

Har engenlig ikke tænkt så meget over pris - var bare ved at rydde op i skabet - havde lovet en anden herinde at taget nye billeder af mine bøger fra virkelighedens verden - så røg de her med i salgs bunken

okay. jeg ved slet ikke hvad den normalt koster? og hvad vil den evt. koste at sende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.