Det lidt noget rod...Eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Irriterende...

Har lige været på toilet.. Undskyld, men nu er det sådan noget igen, tyk slimet udflåd, man kan strække mellem fingrende, kunne mærke der kom en klat...

Ja, sagtens - jeg synes det noget rod med det udflåd..

prøv da lige og tag en ægløsningstest og se hvor kraftig den slår ud... det havde jeg gjort hvis det var mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

prøv da lige og tag en ægløsningstest og se hvor kraftig den slår ud... det havde jeg gjort hvis det var mig

Må have købt nogle når jeg har fri..

Det bare træls..

Sidste mdr. havde jeg 16 positive ÆL test på EN mdr. , så køber lige et andet mærke

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Må have købt nogle når jeg har fri..

Det bare træls..

Sidste mdr. havde jeg 16 positive ÆL test på EN mdr. , så køber lige et andet mærke

jamen den kan man også sagtens men den er først rigtig positiv når den er lige så kraftig i farven som teststregen er... ellers er den faktisk negativ jo..

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

jamen den kan man også sagtens men den er først rigtig positiv når den er lige så kraftig i farven som teststregen er... ellers er den faktisk negativ jo..

Tro mig, de 16 var alle lige positive.. tro der var noget gal med den sampak jeg købte da..

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Tro mig, de 16 var alle lige positive.. tro der var noget gal med den sampak jeg købte da..

ja så må der da være noget i vejen med den pakke... nu har jeg brugt sygt mange ægløsningstest og har aldrig oplevet  16 bragende positive på en mdr..  jeg kan bare se at mine bliver kraftiger og kraftiger i farven..

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

ja så må der da være noget i vejen med den pakke... nu har jeg brugt sygt mange ægløsningstest og har aldrig oplevet  16 bragende positive på en mdr..  jeg kan bare se at mine bliver kraftiger og kraftiger i farven..

Det var også sindssygt

Vil gerne købe nogle, hvor der står om man har eller ej..

Men, ja, KOM SÅ BABY...

Det kan jo ikke være derfor man har det udflåd?

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Det var også sindssygt

Vil gerne købe nogle, hvor der står om man har eller ej..

Men, ja, KOM SÅ BABY...

Det kan jo ikke være derfor man har det udflåd?

jo for jeg har haft øget udflåd allerede en uge før test dag ved alle 6 graviditeter... skal dog lige nævnes at jeg ikke har noget børn endnu da alle er graviditeter er endt før uge 12..

har hørt om en ny ægløsningstest hvor man bare bruger sit spyt og det er en på batteri... den holder ca et år..

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

jo for jeg har haft øget udflåd allerede en uge før test dag ved alle 6 graviditeter... skal dog lige nævnes at jeg ikke har noget børn endnu da alle er graviditeter er endt før uge 12..

har hørt om en ny ægløsningstest hvor man bare bruger sit spyt og det er en på batteri... den holder ca et år..

Uhh.. spændende, måske jeg skulle se hvad det er for en

tror ikke på jeg gravid for jeg har to streger da.. Har opgivet at tisse to streger..

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Uhh.. spændende, måske jeg skulle se hvad det er for en

tror ikke på jeg gravid for jeg har to streger da.. Har opgivet at tisse to streger..

ja men den er helt ny så ved ikke helt hvor man kan få den endnu for har ikke fået det undersøgt videre da vi ikke har fået grønt lys af lægerne til at gå iagng med babyprojekt endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.