Det lidt noget rod...Eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.543 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den vi har prøvet at lave baby i 1½ år, og jeg havde tyk gennemsigtig slimet udflåd, og en del af det mandag i sidste uge, så går ud fra det var ægløsning, og vi knaldede meget, og en ÆL test var også positiv.. Og det var det der udflåd du kunne holde mellem to fingre.

Men, så fredag har jeg det samme agtige udflåd, men det kunne bare strækkes længere mellem fingrene, altså det var tyndere, og i mellemtiden har jeg ikke haft udflåd rigtig..

Nu, jeg sådan lidt? Hvornår havde jeg så ÆL?

Sidste mens dag var 15 april, men det normalt jeg har ÆL tidlig i cyklus, det har jeg som regel.

Døjer med mens smerter siden i tirsdag/onsdag... Og idag er det gået om i sidestik lignende jag især i venstre side, og også lidt i højre nogle gange...

Aner ikke lige hvad der sker?

for baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Anonym trådstarter

No one?

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Sagen er den vi har prøvet at lave baby i 1½ år, og jeg havde tyk gennemsigtig slimet udflåd, og en del af det mandag i sidste uge, så går ud fra det var ægløsning, og vi knaldede meget, og en ÆL test var også positiv.. Og det var det der udflåd du kunne holde mellem to fingre.

Men, så fredag har jeg det samme agtige udflåd, men det kunne bare strækkes længere mellem fingrene, altså det var tyndere, og i mellemtiden har jeg ikke haft udflåd rigtig..

Nu, jeg sådan lidt? Hvornår havde jeg så ÆL?

Sidste mens dag var 15 april, men det normalt jeg har ÆL tidlig i cyklus, det har jeg som regel.

Døjer med mens smerter siden i tirsdag/onsdag... Og idag er det gået om i sidestik lignende jag især i venstre side, og også lidt i højre nogle gange...

Aner ikke lige hvad der sker?

for baby

hvad er den dato du begyndte at bløde første dag i din sidste mens?

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde brun udflåd d. 15,16 også mens d. 17-18...

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Jeg havde brun udflåd d. 15,16 også mens d. 17-18...

du skrevda at din sidste mens dag var den 15 april... så kan din første mens dag jo ikke være den 17 april

Anmeld

2. maj 2011

henh01

Hejsa

Hvis du har haft en positiv ÆL test så trorjeg du skal regne med den.. Men sagen er jo den at sæd kan leve i op til 7 døgn - så selvom du har haft ægløsning 4 dage senere kan du sagtens være blevet gravid. Måske det bare har været sæd der har været længe undervejs?

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

du skrevda at din sidste mens dag var den 15 april... så kan din første mens dag jo ikke være den 17 april

Jeg havde brundt udflåd d. 15 og 16, og det siger lægen tæller med, som mens dag, selvom jeg blødte d. 17 og 18, så siger han at d. 15 er min første mens dag i den cyklus.

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hejsa

Hvis du har haft en positiv ÆL test så trorjeg du skal regne med den.. Men sagen er jo den at sæd kan leve i op til 7 døgn - så selvom du har haft ægløsning 4 dage senere kan du sagtens være blevet gravid. Måske det bare har været sæd der har været længe undervejs?

Hvad mener du med at sæden har været længe undervejs, at fredag var sæd der kom ud?

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Jeg havde brundt udflåd d. 15 og 16, og det siger lægen tæller med, som mens dag, selvom jeg blødte d. 17 og 18, så siger han at d. 15 er min første mens dag i den cyklus.

okay men så kan du jo egentlig godt have haft ægløsning der i fredags jo... har selv prøvet hvor ægløsning har syndt mig i forhold til hvornår den plejer at komme

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

okay men så kan du jo egentlig godt have haft ægløsning der i fredags jo... har selv prøvet hvor ægløsning har syndt mig i forhold til hvornår den plejer at komme

Irriterende...

Har lige været på toilet.. Undskyld, men nu er det sådan noget igen, tyk slimet udflåd, man kan strække mellem fingrende, kunne mærke der kom en klat...

Ja, sagtens - jeg synes det noget rod med det udflåd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.