Bruger I makeup hver dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Clisolka

Betteisen skriver:

Hejsa!

Jeg er nysgerrig efter, at høre om I bruger makeup hver dag??

Jeg har selv været en af de, der ikke kunne gå udenfor døren uden minimum mascara fordi jeg altid har syntes jeg lignede en syg høne uden. Det er dog blevet bedre med alderen... tø hø... og jeg klarer nu en tur i den lokale brugs uden

Uddyb gerne

Bruger aldrig noget af det - har aldrig brudt mig om det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Lou87

Har stemt "jeg synes jeg ligner en syg høne uden..."
Men det er mere ment som at det synes jeg at jeg gør, men jeg kan også godt "overleve" uden..
MEN.. jeg ser HELST jeg har som minimum bare mascara på
Oftest har jeg mascara og en solpudder på... og lidt farve på mine bryn specielt her om sommeren da de blir mere lyse

Nogle dage ryger der også noget øjeskygge på, men mest neutrale farver... og så til fest er det hele balladen med foundation og farver!

Anmeld

2. maj 2011

lukasmor

Efter jeg er blevet mor har jeg ikke så meget tid til at ligge makeup inden vi skal ud af døren og efter at jeg er begyndt at bruge selvbruner igen synes jeg ærligtalt jeg er smukkest bare med mascara og ja, selvbruner som jeg heldigvis ikke behøver at spraye på hver dag dejlig nemt!

Anmeld

2. maj 2011

Anneiris

Dinna88 skriver:

........

Jeg kan godt gå udenfor uden, men hvorfor skulle jeg.... Det kan klares på tre minutter.

Præcis!! 

- Jeg bruger make up hvérdag! For jeg elsker og jeg mener jeg elsker at se godt ud! Ekstra godt ud.. 
- Jeg bruger verdens bedste pudder fra H&M, blush og mascara. Og så fordi jeg i tidernes morgen f*ckede mine øjenbryn op, tegner jeg dem også hvér dag!

- Hvis jeg skal ned og handle uden noget som helst, tager jeg mine solbriller på

Anmeld

3. maj 2011

Silvermist

Nej det gør jeg ikke, men jeg er også ret mørk i huden og har brune øjne og mørke vipper. Derfor synes jeg selv at jeg ser bedst ud i dagslys helt naturlig. Jo, jeg sørger dog for at mine bryn ser fine ud hver dag. Jeg får jævnligt ordnet bryn og plejer dem og farver hver dag.

Om vinteren bruger jeg dog ofte lidt pudder (Clinique stay-matte pressed powder oil-free er min favorit). Den giver lige et pift til en til tider træt vinterhud

Når jeg går i byen så bruger jeg make-up. Elsker at bruge masser af tid på at gøre mig klar til en bytur

Anmeld

3. maj 2011

SussieThyssen

Betteisen skriver:

Hejsa!

Jeg er nysgerrig efter, at høre om I bruger makeup hver dag??

Jeg har selv været en af de, der ikke kunne gå udenfor døren uden minimum mascara fordi jeg altid har syntes jeg lignede en syg høne uden. Det er dog blevet bedre med alderen... tø hø... og jeg klarer nu en tur i den lokale brugs uden

Uddyb gerne

Jeg bruger af og til makeup, men kun fordi jeg synes jeg skal have et lille ekstra pift.
Som sådan har jeg aldrig brugt ret meget, da jeg anser det for usundt for huden m.m.
og så er det kun lidt på øjnene og engang imellem en diskret læbestift.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. maj 2011

Bavianis

Jeg har stemt "Jeg bruger makeup hver dag" - selvom jeg ikke har haft makeup på i flere dage!

Men da jeg arbejdede havde jeg makeup på hver dag, både pudder, eyeliner, mascara, rouge og lippgloss. Jeg arbejder som rådgiver, konsulent og supervisor, og synes selv jeg skal være repræsentabel på arbejde - gravid eller ej!

Nu hvor jeg går hjemme har jeg intet på - og nu hvor jeg har fået lidt farve i påsken pga det gode vejr ser jeg ikke længere syg ud, haha! Jeg kan sagtens tage i byen, på cafe, til jordemoder osv uden makeup.

Anmeld

3. maj 2011

Fru Aagaard

Jeg bruger mascara hver dag, og det er fordi mine øjenvipper, øjenbryn osv., er helt lyse, da jeg er blondine fra naturens side.

Men, skal vi i byen, bruger jeg da også gerne pudder, blush og eyeliner, og skal vi til det helt store, lægger jeg da gerne farverig øjenskygge osv.

Anmeld

3. maj 2011

mortilnoahogmelina

JEg bruges det kun hvis jeg skal til fødselsdage eller i byen . Aldrig til hverdag kun meget yderst sjældent hvis jeg ligner en hængt kat .
Jeg bruges aldrig andet end macare øjenskygge . Intet andet

Anmeld

3. maj 2011

Faith

Ja jeg bruger makeup hver dag... Mascara (et absolut must), pudder og lidt øjenskygge. Synes simpelthen jeg ligner udskidt æblegrød uden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.