Bruger I makeup hver dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

camilla28

nvm skriver:

hehe det blir i hvertfald til mange dage under solen, før der kommer bare lidt farve

hopper med IIIGEEEEN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Holbæktrunten

Jeg må indrømme at jeg er blevet lidt doven her på mine "gamle dage" haha... Førhen elskede jeg at lægge en pæn makeup,og gør det da stadig hvis jeg skal i byen eller lign. En sjælden gang gør jeg det også bare fordi jeg har lyst - kan ikke komme udenom at jeg føler mig bedre tilpas i pænt tøj og makeup. Men det er ikke så vigtigt mere - nu har jeg jo fået manden på krogen, og han påstår han synes jeg er smuk uanset hvad (den lille fedterøv ;0)) HVIS jeg kommer noget på en ganske alm hverdag, er det mascara...

Anmeld

2. maj 2011

Mor til Ella

Hver dag. Er frisør på en eller anden måde synes jeg det hænger sammen med faget.

Og har siden jeg var 12 haft noget meget grimt udslet under næsen det skal bare dækkes

Men selfølgelig hvis jeg bare er hjemme bruger jeg ikke noget, som regl.

Anmeld

2. maj 2011

Betteisen

Tak for svar...

Jeg er selv en af de der er født albino nærmest (var totalt hvidhåret som barn) men er med alderen blevet mere mørk i toppen.... det samme har desværre ikke gjort sig gældende med mine bryn og vipper der stadig går i et med huden. Derfor bruger jeg stort set mascara hver dag og jeg farver mine bryn for at få et mere markeret ansigt....

Og ja folk har også tit spurgt om jeg var syg hvis jeg ikke har haft noget på... skræmmende...

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

Hejsa!

Jeg er nysgerrig efter, at høre om I bruger makeup hver dag??

Jeg har selv været en af de, der ikke kunne gå udenfor døren uden minimum mascara fordi jeg altid har syntes jeg lignede en syg høne uden. Det er dog blevet bedre med alderen... tø hø... og jeg klarer nu en tur i den lokale brugs uden

Uddyb gerne

Jep. Først en pudder med foundation og concealer i. Så et meget,meget tynd lag foundation på kinderne og næsen, og så pudder.

Skal jeg bare i skole er det så mascara og brun øjenskygge.

Er jeg overskudsagtig, så tager jeg flydende eyeliner på.

Jeg kan godt gå udenfor uden, men hvorfor skulle jeg.... Det kan klares på tre minutter.

Anmeld

2. maj 2011

Hailiesmom11

Jeg bruger også makeup hver dag hvis jeg skal nogen steder, men det faktisk også kun lige en omgang mascara og så lidt dækstift til de sorte rander under øjnene  Kan godt tage nogen steder uden men har det godt nok bedst med lidt på...

Anmeld

2. maj 2011

.....

Jeg elsker simpelthen at have makeup på, men nej gør det ikke hver dag

Er en af de heldige som er udstyret med laange øjenvipper, som jeg er utrolig glad for, så ser ikke helt "syg" ud uden makeup. Nu da det er ved at være sommer, får jeg også hurtigt en brun kulør, så har jeg slet ikke noget imod at gå uden makeup, ser godt ud uden også så . Men ellers plejer jeg blot at gå med mascara..hvis jeg er humør til lidt mere dramatiske øjne, kommer eyelineren på under øjet

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Betteisen skriver:

Hejsa!

Jeg er nysgerrig efter, at høre om I bruger makeup hver dag??

Jeg har selv været en af de, der ikke kunne gå udenfor døren uden minimum mascara fordi jeg altid har syntes jeg lignede en syg høne uden. Det er dog blevet bedre med alderen... tø hø... og jeg klarer nu en tur i den lokale brugs uden

Uddyb gerne

Det kommer an på, om jeg er inde eller ude. Hvis jeg skal ud af lejligheden, har jeg som minimum pudder på, da min hud skinner meget. Men det er også det eneste jeg føler jeg "behøver". var faktisk ude at handle i dag kun med pudder. Har naturligt lange mørke vipper, så føler ikke jeg har brug for det andet. Men er jeg bare hjemme en dag tager jeg ikke makeup på.

Men fx på en skoledag er det pudder, blush og mascara

Anmeld

2. maj 2011

sarahb

ja det gør jeg... Synes jeg ser syg ud uden fordi mine øjnvipper er helt lyse og så synes jeg huden ser lidt mere lækker ud med lidt pudder og rouge... Så ja det gør jeg.. Jeg dør ikke hvis jeg går ud uden og når jeg lige har været på ferie o fået farve kan vi godt droppe pudder og rouge..

Anmeld

2. maj 2011

JustAnotherName

Nix, jeg bruger ikke make-up!

Kun når jeg skal i byen og gør lidt ekstra ud af mig selv.
Aldrig til dagligt ellers! Det ser jeg ingen grund til... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.