Bruger I makeup hver dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger I makeup hver dag??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.840 visninger
32 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Betteisen

Hejsa!

Jeg er nysgerrig efter, at høre om I bruger makeup hver dag??

Jeg har selv været en af de, der ikke kunne gå udenfor døren uden minimum mascara fordi jeg altid har syntes jeg lignede en syg høne uden. Det er dog blevet bedre med alderen... tø hø... og jeg klarer nu en tur i den lokale brugs uden

Uddyb gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Københavnermor

Jeg bruger makeup de fleste dage. Men kun mascara, enkelte gange også sort streg. 

Jeg kan sagtens tage makeup frie dage, især om sommeren når jeg har fået lidt kulør, og så rør det mig ikke hvem der ser mig sådan.. 

Sådan ser jeg jo ud... 

Anmeld

2. maj 2011

Nessie

Bruger ALTID mascara. Ser frygtelig træt ud, uden

Anmeld

2. maj 2011

nvm

ja jeg bruger hver dag, dog kan jeg sagtens ta ned i børnehaven og aflevere ude make-up, men får det meget bedre med mig selv når jeg får noget i hovedet....

det ville være noget andet hvis jeg var dejlig naturlig brun og havde en flot hud

men det har vi alle desværre ikke, øv bøv

Anmeld

2. maj 2011

Ryberg

jeg bruger makeup hver dag.. jeg er ægte blondine og er meget lys i huden af natur + har hvide øjenbryn + øjenvipper... så hvis ikke jeg har mascara+streg og øjenskygge på, så spørger folk mig faktisk om jeg er syg, og jeg ser ud som om jeg ikke har det godt..

så jeg VED jeg ligner en syg høne...

Anmeld

2. maj 2011

Zilke's Mor <3

ikke hver dag (: . 

det er der ingen grund til, hvis jeg ikke skal noget eller kun lige ned og handle syntes jeg det er en overflødig ting (:

Anmeld

2. maj 2011

camilla28

nvm skriver:

ja jeg bruger hver dag, dog kan jeg sagtens ta ned i børnehaven og aflevere ude make-up, men får det meget bedre med mig selv når jeg får noget i hovedet....

det ville være noget andet hvis jeg var dejlig naturlig brun og havde en flot hud

men det har vi alle desværre ikke, øv bøv

den hopper jeg med på lige mine ord

Anmeld

2. maj 2011

camilla_agermose

Jeg bruger næsten hver dag men det er også kun en brun mascara, i dag går jeg hjemme for at skrive opgave, så jeg har intet på - og har da også lige besøg af en elektriker nu, men det rør mig ikke. Har den holdning at jeg nok har mere behov for makeup når jeg fylder 50 :-)

Nogengange prøver jeg da også at tage lidt ekstra makeup på (mere end mascara) når jeg skal i byen. Det skal bare af med det samme igen. Men det er jo uden tvivl en vanesag at bruge eller ikke at bruge.

Camilla - 21 år.

Anmeld

2. maj 2011

nvm

camilla28 skriver:

den hopper jeg med på lige mine ord

hehe det blir i hvertfald til mange dage under solen, før der kommer bare lidt farve

Anmeld

2. maj 2011

mybaby-girl

Det er op og ned som jeg har make up på, men de dage jeg har det på herhjemme, så er det mascara og streg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.