Andre derude med januar-termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Kageelsker

mortilfreja skriver:

Jeg hopper så lige af igen.. SA i dag

Øv øv

Er jeg virkelig ked af at høre, føler med dig. Har heldigvis ikke selv stået i den situation, så kan kun forestille mig hvordan det må være, men det må være hårdt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

-Sigrid-

Jeg vil også gerne meldes på her - med termin i januar, men er slet ikke sikker på hvornår.

Har taget to positive test efter en SA i august - som også er grunden til babyen i min mave nu.. 

Anmeld

14. maj 2011

viol

Elmer&Amy skriver:

kæmpe stort tillykke

og selvfølgelig også tillykke til alle andre januar mødre

Mange tak, det er rart at kunne dele den søde hemmelighed med andre i samme situation indtil det bliver officielt overfor familie venner osv

Anmeld

16. maj 2011

mybaby-girl

Kageelsker skriver:

Vil da lige høre om andre har testet positiv med forventet termin i januar?

Jeg testede selv positiv lørdag d. 30 april, efter 4 måneders venten - en dag før forventet mens, men vi kunne ikke vente længere! Jeg fik allerede ligamentsmerter og ømme bryster i starten af uge 4 og var ret overbevist om at jeg var gravid, men turde ikke helt tro på det før testen viste positiv!

Jeg er idag 4+2, har forventet termin d. 8 januar og det er mit første barn 

Stort tillykke med gravidteten

Jeg har testet positivt i torsdag og efter hva jeg har regnet ud, har jeg termin omkring 11 Januar 2012 Og det er min nummer to ..

Skulle endda give kage på mandens arbejde, da  der var nogen der hørte det

Anmeld

16. maj 2011

Chrisip

hejsa..

Jeg har testet positiv, for 2 uger siden.

Det er ikke planlagt graviditet, da det ligger midt i min uddannelse.
Men da jeg har en dreng der bliver 6 år i år og både mig og kæresten gerne vil have en lille ny.. ja så må resten af uddannelsen udskydes lidt

Jeg har termin 4. januar og er dermed 6+5.

Knus Christina

Anmeld

18. maj 2011

Carl-Emil's mor

Vil bare lige sige velkommen til de nye

skøøøøønt med flere januarmødre

Anmeld

18. maj 2011

anjaditte

Jeg har termin d 12/1-2012 og venter mit 3 barnkommer fra sorring mellem silkeborg og Galten

Anmeld

19. maj 2011

tilde24

Hejsa til alle jer der skal føde i januar, jeg vist også i denne gruppe har termin 5 januar...

Anmeld

19. maj 2011

Carl-Emil's mor

tilde24 skriver:

Hejsa til alle jer der skal føde i januar, jeg vist også i denne gruppe har termin 5 januar...

Stort tillykke til dig

Anmeld

27. maj 2011

Kris89

Hej...

Tillykke til alle jer med positive tests og termin i januar 2012.

Selv er jeg ny på denne side. 1. gangs gravid, med termin ifølge terminsberegner 20/1-2012... 

Jeg skal først til første lægebesøg d. 1. juni, og som 1. gangs, er der jo en hulens masse spørgsmål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.