Andre derude med januar-termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.026 visninger
36 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Kageelsker

Vil da lige høre om andre har testet positiv med forventet termin i januar?

Jeg testede selv positiv lørdag d. 30 april, efter 4 måneders venten - en dag før forventet mens, men vi kunne ikke vente længere! Jeg fik allerede ligamentsmerter og ømme bryster i starten af uge 4 og var ret overbevist om at jeg var gravid, men turde ikke helt tro på det før testen viste positiv!

Jeg er idag 4+2, har forventet termin d. 8 januar og det er mit første barn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

pemiro

Tillykke med den positive test...
Hvis jeg tester positiv i næste uge, hører jeg også til i denne gruppe, og den forventede terminsdato vil være 12. Januar.
Men tør desværre ikke håbe på en positiv test.
Synes jeg har lidt tegn på graviditet, men det kan være kroppen der spiller mig et puds jo eller mens der er på vej.
Hvis jeg er gravid er jeg idag 3+4...

Anmeld

3. maj 2011

Kageelsker

Krydser fingre for dig

Anmeld

3. maj 2011

pemiro

Tusind tak
Hvornår mærkede du symptomer først?

Anmeld

4. maj 2011

Kageelsker

Allerede i starten af uge 4, havde ligamentsmerter og ømme bryster centreret omkring brystvorten. Tror jeg har haft symptomer siden ægget satte sig fast (af hvad jeg lige kan regne mig frem til) Derudover havde jeg bare en fornemmelse af at noget var anerledes. Men turde ikke helt tro på det før jeg fik den positive test

Anmeld

5. maj 2011

tiluja

Hej!

Jeg testede positivt i går, og har vist termin 1 januar 2011. Denne graviditet var overhovedet ikke planlagt, så jeg er vildt chokeret... men på den gode måde!

Jeg troede jeg havde virus, men synes nu, at min kvalme og stærke irritation overfor dufte mindede mig for meget om mine tidligere graviditeter, så jeg tog en test og der er ingen tvivl.

Jeg har i forvejen 2 døtre på 7 og 2 og de bliver ellevilde

Min mand er noget rystet. Jeg er ikke sikker på, at han synes det er det bedste tidspunkt, men han tager det med godt humør og er glad!

Kh 

Anmeld

6. maj 2011

Nulle6

Jeg har termin 4.1.12

men tør næsten ikke håbe på den bliver derinde.. er jeg alene om den følelse?? går hverdag og er "bange" for at der skulle ske noget   hmmm....

Anmeld

6. maj 2011

tiluja

Sådan har jeg det også! Jeg har to døtre og inden jeg fik den sidste af pigerne, aborterede jeg i 13 uge. Jeg tænker ikke længere over det som noget sørgeligt, for efterfølgende har jeg jo fået en fantastisk datter og hende vil jeg ikke bytte for noget. Men når nu jeg står i det igen, så fylder det selvfølgelig i mine tanker. Alligevel tager jeg blot en dag af gangen og håber på det bedste og husker at nive mig selv i armen over hvor heldig jeg er!

Har du børn eller er dette din første? Bekymringerne om ungerne begynder tidligt og de bliver flere og flere jo ældre de bliver (o;

Håber, du husker at nyde det, og at de bange tanker ikke tager overhånd!

Kh Isis

Anmeld

6. maj 2011

LilleMie

Jeg håber virkelig, jeg hører til i denne gruppe! På søndag håber jeg, at kunne teste positiv og vil i så fald have termin omkring 24. januar. Det bliver vores første barn og vi har prøvet i ca. 4 måneder + det løse . Jeg har enkelte graviditetstegn, men er på den anden side mega bange for at blive skuffet.

Anmeld

7. maj 2011

Vivian87

Jeg testede positivt i sidste uge, er 5+4 idag og har forventet termin den 3.1.2012 :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.