Andre derude med januar-termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Carl-Emil's mor

Kageelsker skriver:

Vil da lige høre om andre har testet positiv med forventet termin i januar?

Jeg testede selv positiv lørdag d. 30 april, efter 4 måneders venten - en dag før forventet mens, men vi kunne ikke vente længere! Jeg fik allerede ligamentsmerter og ømme bryster i starten af uge 4 og var ret overbevist om at jeg var gravid, men turde ikke helt tro på det før testen viste positiv!

Jeg er idag 4+2, har forventet termin d. 8 januar og det er mit første barn 

Hejsa

Vi har igår testet 3 positive så vi skal også have os et lille Januar barn, terminen er næsten oveni min fødselsdag den 7 januar, men det er helt lige mege bare baby har det godt... ifølge terminsberegneren skulle spir komme ud den 10 januar ..

Kæmpe stort tillykke til jer andre januarmødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

mortilfreja

Jep.. Jeg testede positiv i torsdags.. En dag før og har termin 15. Januar

Anmeld

8. maj 2011

Nulle6

tiluja skriver:

Sådan har jeg det også! Jeg har to døtre og inden jeg fik den sidste af pigerne, aborterede jeg i 13 uge. Jeg tænker ikke længere over det som noget sørgeligt, for efterfølgende har jeg jo fået en fantastisk datter og hende vil jeg ikke bytte for noget. Men når nu jeg står i det igen, så fylder det selvfølgelig i mine tanker. Alligevel tager jeg blot en dag af gangen og håber på det bedste og husker at nive mig selv i armen over hvor heldig jeg er!

Har du børn eller er dette din første? Bekymringerne om ungerne begynder tidligt og de bliver flere og flere jo ældre de bliver (o;

Håber, du husker at nyde det, og at de bange tanker ikke tager overhånd!

Kh Isis

Ja det er mit første barn...  og ja det er fantastisk.. vi glæder os meget...

jeg ved godt at det er en normal bekymring, men jeg er selv meget realistisk omkring det, jeg ved at det kan komme til at gå galt mange uger endnu, men jeg prøver at tænke positivt...

Anmeld

8. maj 2011

SaraLM

Hejmed jer

Jeg testede positiv i går morges kl 3,15 - 2 dage før forventet menstruation og er ifgl baby's terminsberegner 3+6 i dag!

Jeg tester igen i morgen tidlig, dagen for mens bare for at se, om de ikke nok er blevet tydligere....

Vi er lykkelige, men også bange da jeg har mistet 1 gang i Nov 2010 - og også frygter at der evt er Downs Syndrom da jeg har det i familien -
Så det bliver en hård tid vi går i møde - men første skridt må være at holde på det lille myr som vi allerede elsker

Jeg vil ringe til min læge i morgen og få en snak med hende om evt tryghedsscanning omkr uge 7 da sidst jeg mistede var det omkring uge 7

Tillykke til jer alle sammen!

Anmeld

8. maj 2011

Sidsel91

Jeg er en heldig januar mor
Jeg testede positivt igår og har fået 4 positive test siden
Jeg har en dreng der bliver 3 her den 1. Juli , så det er på tide han bliver storebror. Vi har førsøgt i 17 måneder , hvor jeg havde en SA de n 28. Februar i år , så det er rigtig dejligt at det er her igen og så bare skal holde ved denne gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2011

Melin

Testede positiv i torsdags, 4 dage over tid. Beregneren her på nettet siger 8. januar. Vi har kun prøvet 2 mdr så det er stadig svært at fatte at det er lykkedes så hurtigt!

Anmeld

10. maj 2011

viol

Hej allesammen! Jeg testede positiv søndag morgen - på Mors Dag - 3 dage over tid

Vi har forsøgt siden starten af januar, så det er skønt at det er lykkedes! Terminsberegneren siger 12.01.12.

Der er bestilt tid til sygeplejerske og læge de næste par uger - glæder mig så meget til at blive klogegere på graviditeten

Og så skal I da have et stort tillykke med på vejen!

Anmeld

10. maj 2011

Kageelsker

Iiih hvor dejligt at høre at der er så mange nu! Stort tillykke til jer alle

Anmeld

10. maj 2011

Carl-Emil's mor

viol skriver:

Hej allesammen! Jeg testede positiv søndag morgen - på Mors Dag - 3 dage over tid

Vi har forsøgt siden starten af januar, så det er skønt at det er lykkedes! Terminsberegneren siger 12.01.12.

Der er bestilt tid til sygeplejerske og læge de næste par uger - glæder mig så meget til at blive klogegere på graviditeten

Og så skal I da have et stort tillykke med på vejen!

kæmpe stort tillykke

og selvfølgelig også tillykke til alle andre januar mødre

Anmeld

12. maj 2011

mortilfreja

Jeg hopper så lige af igen.. SA i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.