gik jeres vand eller fik i veer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Lise

Den første startede ved at vandet gik - eller det vil sige at jeg var intetanende om at de smerter der var kommet og gået i et døgn på det tidspunkt at vandet gik, var veer, så egentlig startede det med milde veer, så gik vandet - og SÅ kom de rigtige veer lige efter.

Anden gang startede det med veer, og vandet blev taget da jeg var 9 cm åben.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

misslea

ønskebebsi skriver:

godaften piger

ja nu hvor der kun er 6 dage til termin er jeg lidt nysgerig , så håber nogen af jer kan svare lidt på hvorn jere fødsel startede vand eller veer ?

Mit vand gik kl. 1.15 om natten. Lige efter kom veerne, og 4 timer efter er min datter født!!!

Rigtig meget pøj pøj!!!

Du går den mest fantastiske oplevelse i møde!!!

Anmeld

1. maj 2011

Aabye

Jeg fik veer da jeg fødte her for 3 uger siden.

Mit vand gik aldrig, så der blev prikket hul på fosterhinden en halv time inden min lille dreng kom til verdenen.. Grunden til at de først prikkede hul der var at jeg kun lige var kommet ind af dørene på fødegangen.. Griner

Anmeld

1. maj 2011

Mira0911

ønskebebsi skriver:

godaften piger

ja nu hvor der kun er 6 dage til termin er jeg lidt nysgerig , så håber nogen af jer kan svare lidt på hvorn jere fødsel startede vand eller veer ?

Jeg fik veer i 4½ døgn og først derefter blev vandet taget... 

Anmeld

1. maj 2011

Worldwide

Mit vand gik 00.20 mellem lørdag og søndag, fik aldrig veer selv så blev sat på ve-drop.. Fødte onsdag morgen 06.03.

Så der er ingen garanti for du for veer hvis dit vand gik.. Jeg var ikke i tvivl da mit vand gik første gang og slet ikke anden gang.. Jeg var selv bange for jeg ikke ville vide hvornår vandet gik, hvis det nu skulle starte sådan, men da det skete var der ingen tvivl.. Skal siges jeg havde haft voldsomme plukveer fra den 23. dec men da vandet gik forsvandt de

Anmeld

1. maj 2011

Mette+Mathias

Min startede begge gange med at vandet gik.

Første gang kom der veer efter 5-6 timer og 2. gang kom der veer efter 1-2 timer.

Anmeld

1. maj 2011

Kløver

ønskebebsi skriver:

godaften piger

ingen af delene, jeg blev sat igang pga svangerskabsforgiftning, og endte med akut kejsersnit

Anmeld

1. maj 2011

Jakob'sMor

Mit vand gik kl 6.30 om morgen på termins dagen. Fik veer kl ca 14. efter at have fået piller på Sygehuset.

Anmeld

1. maj 2011

birthee

1. gang startede fødslen ved at vandet gik, og derefter kom der ret hurtigt småveer... vandet gik kl ca. 04.00, og han er født kl 17.56 om aftenen...

2. gang startede med veer ved 8.30-tiden om morgenen, men ikke som sådan noget særligt... jeg var da nede og handle, kigge i butikker og alt muligt  vandet gik omkring 16-16.30 tiden, og derefter kom veerne ret hurtigt regelmæssigt, vi tog på sygehuset 17.45, ankom 18.30 og hun er er født 20.30...

Pøj pøj med fødslen - du får lige lidt ve-støv med på vejen

Anmeld

2. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

noname skriver:

Mit vand gik da jeg var 39+0 men fik ingen veer og blev derfor sat i gang 39+1.

Sender dig noget vestøv og de bedste ønsker om en super fødsel.

NoName

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.