gik jeres vand eller fik i veer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.380 visninger
43 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

godaften piger

ja nu hvor der kun er 6 dage til termin er jeg lidt nysgerig , så håber nogen af jer kan svare lidt på hvorn jere fødsel startede vand eller veer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

BabyNilas

Min fødsel startede med veer. Jeg fik veer lidt over 4 om morgenen og vandet blev taget på fødegangen omkring kl 22 om aftenen

Anmeld

1. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

BabyNilas skriver:

Min fødsel startede med veer. Jeg fik veer lidt over 4 om morgenen og vandet blev taget på fødegangen omkring kl 22 om aftenen

okey , var nemlig lidt i tvivl om vandet skulle gå først før man fik veer så tak for dit svar  .

Anmeld

1. maj 2011

Mette 28

Hej Hej.. Første gang startede med veer 39+5 og han er født 39+6, her anden gang startede det med sivende fostervand 38+2 skulle være kommet ved PKS 2 dage senere men hun ville ikke vente så det blev AKS samme aften..

Anmeld

1. maj 2011

BabyNilas

ønskebebsi skriver:

okey , var nemlig lidt i tvivl om vandet skulle gå først før man fik veer så tak for dit svar  .

jeg troede faktisk også at vandet skulle gå først, men det skal det ikke

Anmeld

1. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

Mette 27 skriver:

Hej Hej.. Første gang startede med veer 39+5 og han er født 39+6, her anden gang startede det med sivende fostervand 38+2 skulle være kommet ved PKS 2 dage senere men hun ville ikke vente så det blev AKS samme aften..

tak for svar , da dit fostervand sivede var du så i tvivl om det var vandet ?

Anmeld

1. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

BabyNilas skriver:

jeg troede faktisk også at vandet skulle gå først, men det skal det ikke

var nemlig også i tvivl ,

Anmeld

1. maj 2011

N&J

Begge dele samtidig.. 

Anmeld

1. maj 2011

Mimic

ønskebebsi skriver:

godaften piger

ja nu hvor der kun er 6 dage til termin er jeg lidt nysgerig , så håber nogen af jer kan svare lidt på hvorn jere fødsel startede vand eller veer ?

Vågnede ved at vandet gik kl 03.00 om natten og præcis kl 7 kom den første ve... Jessica er født kl 11.18 samme dag

Anmeld

1. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

N&J skriver:

Begge dele samtidig.. 

ja så man nok ikke i tvivl hihi  tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.