Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
godaften piger
ja nu hvor der kun er 6 dage til termin er jeg lidt nysgerig , så håber nogen af jer kan svare lidt på hvorn jere fødsel startede vand eller veer ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min fødsel startede med veer. Jeg fik veer lidt over 4 om morgenen og vandet blev taget på fødegangen omkring kl 22 om aftenen
BabyNilas skriver: Min fødsel startede med veer. Jeg fik veer lidt over 4 om morgenen og vandet blev taget på fødegangen omkring kl 22 om aftenen
okey , var nemlig lidt i tvivl om vandet skulle gå først før man fik veer så tak for dit svar .
ønskebebsi skriver: okey , var nemlig lidt i tvivl om vandet skulle gå først før man fik veer så tak for dit svar .
jeg troede faktisk også at vandet skulle gå først, men det skal det ikke
Mette 27 skriver: Hej Hej.. Første gang startede med veer 39+5 og han er født 39+6, her anden gang startede det med sivende fostervand 38+2 skulle være kommet ved PKS 2 dage senere men hun ville ikke vente så det blev AKS samme aften..
Hej Hej.. Første gang startede med veer 39+5 og han er født 39+6, her anden gang startede det med sivende fostervand 38+2 skulle være kommet ved PKS 2 dage senere men hun ville ikke vente så det blev AKS samme aften..
tak for svar , da dit fostervand sivede var du så i tvivl om det var vandet ?
BabyNilas skriver: jeg troede faktisk også at vandet skulle gå først, men det skal det ikke
var nemlig også i tvivl ,
Begge dele samtidig..
ønskebebsi skriver: godaften piger ja nu hvor der kun er 6 dage til termin er jeg lidt nysgerig , så håber nogen af jer kan svare lidt på hvorn jere fødsel startede vand eller veer ?
Vågnede ved at vandet gik kl 03.00 om natten og præcis kl 7 kom den første ve... Jessica er født kl 11.18 samme dag
N&J skriver: Begge dele samtidig..
ja så man nok ikke i tvivl hihi tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128