gik jeres vand eller fik i veer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

Mimic skriver:

Vågnede ved at vandet gik kl 03.00 om natten og præcis kl 7 kom den første ve... Jessica er født kl 11.18 samme dag

så der kan godt gå nogen timer før veerne kommer , ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Mette 28

ønskebebsi skriver:

tak for svar , da dit fostervand sivede var du så i tvivl om det var vandet ?

Ja det var jeg da det kom i meget små mængder, men inderst inde kunne jeg godt se det ikke var urin eller andet da det var helt klart.. Men gik i seng igen, det begyndte kl. 2 om natten, og faldt i søvn. Da jeg stod op og det skete igen var jeg ikke i tvivl mere, mit bind var da også gennemblødt af det.

Anmeld

1. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

Mette 27 skriver:

Ja det var jeg da det kom i meget små mængder, men inderst inde kunne jeg godt se det ikke var urin eller andet da det var helt klart.. Men gik i seng igen, det begyndte kl. 2 om natten, og faldt i søvn. Da jeg stod op og det skete igen var jeg ikke i tvivl mere, mit bind var da også gennemblødt af det.

okey så må jeg tage et bind på hvis jeg bliver i tvivl

Anmeld

1. maj 2011

Mette 28

Ja det er en god ide, og også noget de vil spørge om på fødegangen når du ringer, de råder gerne til man lige tager et på...

Anmeld

1. maj 2011

lukasmor

Her gik vandet 2 dage inden jeg fødte og jeg var IKKE i tvivl da det kom i store vandfald 6-7 gange

Anmeld

1. maj 2011

SussieThyssen

ønskebebsi skriver:

godaften piger

ja nu hvor der kun er 6 dage til termin er jeg lidt nysgerig , så håber nogen af jer kan svare lidt på hvorn jere fødsel startede vand eller veer ?

Veer..har altid skulle have taget vandet, da fosterhinderne hos mig var seje som sålelæder

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. maj 2011

Mimic

ønskebebsi skriver:

så der kan godt gå nogen timer før veerne kommer , ?

fik at vide at der maks skulle gå 6 timer fra vandet var gået til jeg kunne begynde at mærke de første veer, men ved fra andre at der sagtens kan gå både timer og, i nogle tilfælde, dage før der sker noget

Anmeld

1. maj 2011

mortilnoahogmelina

Her fik jeg veer og vandet gik faktisk i første presse ve .
Meget underlig følelse .

Anmeld

1. maj 2011

NoName

ønskebebsi skriver:

godaften piger

ja nu hvor der kun er 6 dage til termin er jeg lidt nysgerig , så håber nogen af jer kan svare lidt på hvorn jere fødsel startede vand eller veer ?

Mit vand gik da jeg var 39+0 men fik ingen veer og blev derfor sat i gang 39+1.

Sender dig noget vestøv og de bedste ønsker om en super fødsel.

NoName

Anmeld

1. maj 2011

LinLin

1. gang: vandafgang

2. gang: veer

- begge startede i øvrigt 5.30 om morgenen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.