Hvornår sov din igennem hele natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

Janni.

Silas bliver puttet i hans egen seng omkring kl 20, og på en god aften sover han cirka 20.30 indtil kl 2, hvor han kommer over i min seng og bliver ammet. Vågner igen ved 5-6 tiden og bliver ammet igen. Så sover han til cirka 7.30.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Mama2980

Turtles skriver:

Vores søn sov igennem da han var 2 mdr. Han vågnede kun for lige at spise og ren numse, så sov han igen..

Idag er han 15 mdr. kommer i seng kl 20. og sover til kl 07.30-08.00

Hvis han vågner for at spise , sover han jo heller ikke igennem Man snakker om at et barn sover igennem når det sover hele natten uden at vågne

Anmeld

30. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Synes jeg tit ser folk lægger deres i seng kl ca 19 og de så sover til næste morge.. Hvor gammel var dit barn da den rytme startede? Jer der ikke gør endnu.. skriv gerne hvorfor? Altså hvor tit i så skal op i løbet af natten og hvorfor?

Alle mine 3 har sovet igennem fra de var ca 6-8 uger, men de var også store og fik vælling

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. april 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Uha,vi har vist været ret uheldige.Alexander(som fylder 2 år i dag!)begyndte først at sove igennem for ca. 2 mdr. siden.

Før det var det mere eller mindre slemt,alt fra 4-15 gange var vi inde fra vi lagde ham til næste morgen.

Anmeld

30. april 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Hvorfor vågner han??

tja.... Det har jeg med tiden opgivet at finde ud af...

Anmeld

30. april 2011

Clisolka

Synes jeg tit ser folk lægger deres i seng kl ca 19 og de så sover til næste morge.. Hvor gammel var dit barn da den rytme startede? Jer der ikke gør endnu.. skriv gerne hvorfor? Altså hvor tit i så skal op i løbet af natten og hvorfor?

Isabella har sovet igennem fra dag 1 - vi skulle på sygehuset vække hende hver 2. time, men det var slet ikke nødvendigt, da vi kom hjem med hende. Nu bliver hun lagt mellem 19-20  og andre gange tidligere. Hun er 6 mrd. i dag  Hun får en natflaske når vi går i seng mellem 22-23 og sover til mellem 6-7. 

Anmeld

30. april 2011

Simon's moar <3

Simon sov fra ca 22 - mellem 06-07 og morgen da han var 3 uger. En sjælden gang i mellem er jeg oppe ved ham om natten, det sker egentlig kun ved mareridt og sygdom

Anmeld

1. maj 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Madeleine sov igennem allerede første nat på sygehuset, og det har holdt med mindre hun har været syg eller de berømte tigerspring.

Nu er hun 6½mdr og bliver puttet kl 19 med en lille nat flaske og så vækker vi hende til en nny ble og lidt mere mme kl 23 og så sover hun til kl 6, nogle gange kl 7

Anmeld

1. maj 2011

Diana...

Det gjorde vi allerede fra han var 4 måneder der sov han fra 19-6.

Sov igennem gjorde han først da han blev 2 år. 

Anmeld

1. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Min datter var 9 uger da hun sov igennem og min søn var 5 uger.

Har aldrig døjet med at skulle op flere gange om natten, men kun for lige at lægge til amning.

Jeg ved ikke hvad jeg gør rigtigt, men nu er det lykkeds 2 gange, så jeg ønsker og håber virkelig at det også vil lade sig gøre her 3. gang

*Camilla 18+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.