Hvornår sov din igennem hele natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

Mira0911

Julie sov igennem faktisk fra dag et af... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

GitteC78

Daniel begyndte at sove igennem da han var 4½ mdr., det var også på det tids punkt han begyndte at sove på sit eget værelse. Det er så dejligt at få sin natte søvn . Han sover fra ca. 19.30-20 til ca. 6-6.30. Han er nu 7 mdr.

Anmeld

30. april 2011

kamtok

Har stemt blankt, da Jakob begyndte at sove igennem da han var mellem 3-4 måneder. 

Han bliver lagt ml. 19-20, får en natflaske ml. 22-23 (mens han sover) og sover til ca. 6.00-7.30 

Det hænder engang imellem at han vågner når min mand skal op og på arbejde (kl. 4.30) og så får han en flaske dér og sover videre, og vågner som regel først ml. 7-8 de dage. 

Anmeld

30. april 2011

Fru'Rugaard

Vores datter gjorde det fra hun var 1½ måned- men hun kunne sagtens have gjort det fra hun var en 3-4 uger, da jeg vækkede hende hver 4 time. dengang kom hun i seng kl. 18:00 og sov til 08:00 og gjorde det indtil hun var 6 mdr, da min SP mente at det var for tidligt at hun blev puttet kl. 18:00, så vi holdte hende vågen til kl. 20:00- og siden dengang er hun blevet puttet 20:00 og op kl. 07:00 (vi sover dog længe i weekenderne )- Hun er idag 13 måneder

Anmeld

30. april 2011

Fru'Rugaard

Turtles skriver:

Vores søn sov igennem da han var 2 mdr. Han vågnede kun for lige at spise og ren numse, så sov han igen..

Idag er han 15 mdr. kommer i seng kl 20. og sover til kl 07.30-08.00

Så sov han jo ikke igennem?

Anmeld

30. april 2011

Mi

Har svaret 4-6 måneder. Men de er stadig vågne flere gange om natten, vi skal op og give maja sutten og isabella kommer ind til os næsten hver nat.

Anmeld

30. april 2011

132319

Hjalte var ca. 9 måneder.

Kamille er 7½ måned og sover endnu ikke igennem, hun vågner en enkelt gang om natten og skal ammes 

Anmeld

30. april 2011

Isabella_mor

jeg tror villads var 2 mdr da han begyndte at sove igennem, det gik lige i en uges tid så stoppede det i nogle dage fordi at jeg kun ammede, og så stoppede jeg med amningen fordi han ikke fik nok og gik over til flaske, og så sov han igennem igen, så nu går han kold kl 20 og sover i hverdagene til kl 6 og i weekenderne til kl 8.. 

( i hverdagen vågner han så tidligt fordi han bliver vækket af at hans far der står op og går med hunden inden han tager på arbejde lige bagefter.. og i weekenden fordi at vi begge er hjemme og sover længe, hvilket er SKØNT... )

Anmeld

30. april 2011

B&J

Daniel er 1år og 2mdr og for ca 2uger siden begynde han af sove igennem uden flaske, fra kl 19 til kl 07 men fra han var 9mdr har han sovet fra kl 19 til kl 04 fik flaske sov videre til kl 07

Anmeld

30. april 2011

Laulund87

Vi skulle vække Maria og give hende sondemad indtil hun var 3 måneder, desværre. 2-3 gange om natten.

Derefter behøvede vi ikke vække hende, og hun har sovet igennem siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.