Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes jeg tit ser folk lægger deres i seng kl ca 19 og de så sover til næste morge.. Hvor gammel var dit barn da den rytme startede? Jer der ikke gør endnu.. skriv gerne hvorfor? Altså hvor tit i så skal op i løbet af natten og hvorfor?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Synes jeg tit ser folk lægger deres i seng kl ca 19 og de så sover til næste morge.. Hvor gammel var dit barn da den rytme startede?
Synes jeg tit ser folk lægger deres i seng kl ca 19 og de så sover til næste morge.. Hvor gammel var dit barn da den rytme startede?
Laura gjorde det egentlig fra dag et af - vi skulle dog vække hende hver 3. time på hospitalet (boede der i 7 dage) og give hende sonde..
Nu er hun 6 mdr. og hun kommer i seng kl. 19 - sover ca. kl. 19.15/19.30 til kl. 06.30 næste morgen
Min søn er knap 19 mdr., og han vågner tit om natten, enten fordi han er tørstig, eller fordi han har drømt. Og sjældne gange, fordi han bare ikke kan finde en sut i søvne
linselouise skriver: Vores dreng på 17 mdr har aldrig sovet igennem og gør det stadig ikke.
Vores dreng på 17 mdr har aldrig sovet igennem og gør det stadig ikke.
Hvorfor vågner han??
Maja er næsten 3 mdr og sover ikke igennem, og dog, hun har nogle dage hvor hun sover fra kl. 20/21-3/5 tiden så for hun mader og sover til 6/7 tiden.. hun måtte gerne rykke det og sove fra 23-7/8, nogen der har råd til det?
Laura begyndte at sove igennem da hun var 4 mdr... der mente hun ikke det var nødvendigt med bryst om natten længere (og den var jeg da med på )... Hun kom så typisk først i seng ved 23 tiden eller sådan hvor hun nu kommer i seng omkring kl.20 og sover til 7-tiden næste morgen (nogen gange længere )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128