Navnet Buster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

Sophia'smor

Sophie26 skriver:

Synes det er noget man kalder sit kæledyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Jose og emils mor

Jeg syntes det er et super fedt navn!! Jeg venter en dreng.... forhåbentlig kommer han inden for få dage og ham vil jeg godt have skal hedde Buster. Min kæreste er dog lidt imod det, da han som mange andre dømmer navnet ud fra at der engang er nogen som har opkaldt deres hund, hest osv. Buster. Men da kæledyr ofte er nogle væsner vi holder af, giver vi dem også søde/ nuttede navne. Det ville jo være lidt mærkeligt at kalde sin hest for Flemming, Holger eller Erik. Så derfor kan jeg da ikke se at det skulle være mere mærkeligt at kalde sin søn for Buster.

Folk danner sig mange gange en mening om hvad der er et pænt navn, efter hvad trenden er - ligesom med tøj, indretning osv. Så du vil altid have for og imod, lige meget hvilket navn du vælger.

Håber du finder et navn, som Du kan lide - og ikke efter hvad andre mener om det.

Kh. Kristine

Anmeld

30. april 2011

twinny

sødt, men ikk til et barn... måske en hund...

men det er jo dit barn

Anmeld

30. april 2011

Kindfed

Blankt. Synes det er et sødt navn, overvejede det selv i fem minutter, men har jo så ingen børn, der hedder det.

Anmeld

30. april 2011

modesty

Jeg kan godt lide det.

Anmeld

30. april 2011

A.

nu siger jeg min ærlig mening navnet er meget fint til en hamster eller hund kender nemlig par stykker som opkald sine dyr buster synes overhoved ikke at det er et navn

Anmeld

30. april 2011

Mira0911

Synes navnet Buster er sødt... Synes ikk det høre til menneske navne... 

Anmeld

30. april 2011

Peps

Anonym skriver:

Ja, nu har jeg lige lavet denne afstemning. Og jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i synes om navnet Buster. 

- Denne afstemning er bestemt ikke for at træde nogle over tæerne, da jeg selv godt kan lide navnet. 

Du kan stemme flere gange.

Har stemt: smukt har et barn der hedder det, fordi der ikkke var noget alternativ der passede.

Synes det er et skønt navn og det har to gange været på tale til 2 af vores drenge. De kom i stedet til at hedde Pelle og Calle

Men synes bare at Pelle og Buster lød fantastisk godt sammen

Anmeld

30. april 2011

ZamanogDania

For det første når jeg hører dette navn, så vil jeg tænke på blockbuster
Jeg synes ikke det passer til et menneske, måske bedre til en dyr.

Anmeld

1. maj 2011

Lunae

Anonym skriver:

Ja, nu har jeg lige lavet denne afstemning. Og jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i synes om navnet Buster. 

- Denne afstemning er bestemt ikke for at træde nogle over tæerne, da jeg selv godt kan lide navnet. 

Du kan stemme flere gange.

Jeg synes det er nogle ret underlige valgmuligheder, men jeg synes det er grimt og ville aldrig kalde mit barn det! Kender desværre en mand, som hedder det og han er noget så ussel og beskidt - derfor er min mening om navnet nok rimelig præget af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.