Navnet Buster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

Mamalou

Anonym skriver:

Ja, nu har jeg lige lavet denne afstemning. Og jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i synes om navnet Buster. 

- Denne afstemning er bestemt ikke for at træde nogle over tæerne, da jeg selv godt kan lide navnet. 

Du kan stemme flere gange.

Min nevø hedder Buster. Det krævede noget tilvænnings tid, men nu kan han ikke hedde andet - som det ofte er tilfældet med et mere specielt navn. Jeg kunne ikke selv finde på at kalde mit barn Buster, omend jeg synes navnet er sødt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Ja, nu har jeg lige lavet denne afstemning. Og jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i synes om navnet Buster. 

- Denne afstemning er bestemt ikke for at træde nogle over tæerne, da jeg selv godt kan lide navnet. 

Jeg syns personligt at det er et dyrenavn, men ved du hvad ? Det er kun jer som kan afgøre det, ikke os, kan i lide navnet så er det sådan det er

Anmeld

30. april 2011

twinboys

Først tænker jeg på Busters verden...

Så tænker jeg på den hest Oliver red på før den hed nemlig Buster

Ikke et navn jeg ville kalde Buster

Anmeld

30. april 2011

BellaCiinea

Hvis det endelig skal bruges, så skal det være til et kæledyr....

Men kønt sys jeg ikke det er

Anmeld

30. april 2011

Swerg

Min kæreste hedder Buster syntes det er et rigtig fint navn, han er 27

Anmeld

30. april 2011

Vial

SKønt navn.

Går ikke ud fra, at du arbejder hos et analyseinstitut. Jeg må nok sige, at det er nogle mærkelige valgmuligheder, du har sat op..hehe.

Hvad med et svar, hvor man synes, at det er et pænt navn uden at man har en dreng, der hedder det.

Anmeld

30. april 2011

millesofie

sødt og smukt men jeg har ingen drenge

Anmeld

30. april 2011

Kløver

Anonym skriver:

Synes navnet er sødt, men for mig er det et hundenavn, vores hund hedder også Buster, gjorde han da vi fik ham (fik ham da han var 1 år gammel)

Anmeld

30. april 2011

linefun

Jeg har stemt ok, men vil ikke selv kalde mit barn det. Synes der er lidt for meget kælenavn over det.

Anmeld

30. april 2011

Faith

Bryder mig ikke om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.