Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, nu har jeg lige lavet denne afstemning. Og jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i synes om navnet Buster.
- Denne afstemning er bestemt ikke for at træde nogle over tæerne, da jeg selv godt kan lide navnet.
Du kan stemme flere gange.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja, nu har jeg lige lavet denne afstemning. Og jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i synes om navnet Buster. - Denne afstemning er bestemt ikke for at træde nogle over tæerne, da jeg selv godt kan lide navnet. Du kan stemme flere gange.
Jeg har stemt blankt, da der ikke findes et svar som jeg kunne gå ind for.Buster er set med mine øjne et kælenavn og ikke et rigtigt navn...det er så det ene..og så bryder jeg mig ikke om navnet overhovedet heller ikke som kælenavn.Men sådan er vi jo så forskellige.KærligstSussie
Synes det er noget man kalder sit kæledyr
Synes også at det enten er et kælenavn, eller til en hund
Det hed min hest som barn den skønneste pony
Jeg red engang en hest der hed buster . Fin til dyr , men ik til mennesker
hi hi, godt der ikke er nogle der har stemt på det sidste valg
Har ikke stemt da valgmulighederne er ret skod
Jeg synes det er et fint navn- desværre er manden herhjemme meget mod mine yndlings navne som er Tjalfe, buster og Talula
Synes også det er et rigtigt sødt navn - men der var ingen af valgmulighederne der bare er "rigtigt fint navn" Så jeg har stemt blankt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128