For pokker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

K&S

dorthemus skriver:

Sådan er det altså ikke med alle børn..Runa har altid sovet meget let og fart over feltet

Anton har også altid sovet meget let...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

K&S

Janni. skriver:

Sådan har Silas det også. Han kan vågne ved at vi lister i seng. Vi trækker endda i nat tøj ude på badeværelset, så vi lister kun ind i soveværelset for at krybe under dynen. 

Der imod når vi er ude så kan han sove fra alt larm.. Hmm..  Idag har vi været til konfirmation, cirka 50 mennesker larmede med heftig snak, sang og klappen - det sov han ganske fint fra. Det er sq ret underligt synes jeg. 

Det er en helt anden form for støj - så mange mennesker samlet giver en mere summende baggrundsstøj.

Anton har aldrig sovet særlig meget, men jeg husker at den første (og eneste) gang, han sov "som en baby burde" var, da han var ca. 4 uger gammel og var med os til bryllup - der sov han hele dagen  kun afbrudt af mad og bleskift...!

Anmeld

30. april 2011

Janni.

K&S skriver:

Det er en helt anden form for støj - så mange mennesker samlet giver en mere summende baggrundsstøj.

Anton har aldrig sovet særlig meget, men jeg husker at den første (og eneste) gang, han sov "som en baby burde" var, da han var ca. 4 uger gammel og var med os til bryllup - der sov han hele dagen  kun afbrudt af mad og bleskift...!

Altså sagt med andre ord, vi må holde fest hverdag.. yes!  Livet er jo én stor fest. Ej joke, jeg ved hvad du mener 

Anmeld

30. april 2011

K&S

Janni. skriver:

Altså sagt med andre ord, vi må holde fest hverdag.. yes!  Livet er jo én stor fest. Ej joke, jeg ved hvad du mener 

Anmeld

4. maj 2011

Janni.

kamtok skriver:

Du behøver jo ikke bruge sæbe/olie i badet, du kan bare lade ham ligge lidt i det varme vand, og så give ham den dejlig omgang blød massage med olie bagefter. 

Man skal naturligvis ikke bade dem hver dag, når de er så små. Men et par gange om ugen, imens tigerspringet er i fuld flor, tror jeg ikke skader noget/nogen. 

Ellers er afkølet kamillethe også meget beroligende, og var også virkelig effektivt herhjemme. 

Tror vi har fundet løsningen til hans søvn.. 

Han bliver om dagen, svøbt i en vugge på hans eget værelse og sover snildt 3-5 timer af gangen. Herligt at han nu er begyndt at ville sove lidt om dagen. Han bliver puttet imellem kl 9-10 og sover så de 3-5 timer. Så er han klar til hygge i nogen timer og bliver puttet i seng senest kl 20, hvor han så sover næsten med det samme  Nogen dage holder han ikke så længe og får også en eftermiddagslur 

Anmeld

4. maj 2011

kamtok

Janni. skriver:

Tror vi har fundet løsningen til hans søvn.. 

Han bliver om dagen, svøbt i en vugge på hans eget værelse og sover snildt 3-5 timer af gangen. Herligt at han nu er begyndt at ville sove lidt om dagen. Han bliver puttet imellem kl 9-10 og sover så de 3-5 timer. Så er han klar til hygge i nogen timer og bliver puttet i seng senest kl 20, hvor han så sover næsten med det samme  Nogen dage holder han ikke så længe og får også en eftermiddagslur 

Fantastisk  Super at I har fundet en løsning 

Anmeld

4. maj 2011

Janni.

kamtok skriver:

Fantastisk  Super at I har fundet en løsning 

Idag var han putte klar allerede kl 18.30 - vildt !! Spændt på hvor længe han sover 

Anmeld

4. maj 2011

kamtok

Janni. skriver:

Idag var han putte klar allerede kl 18.30 - vildt !! Spændt på hvor længe han sover 

'er for han at kun vågner til noget mad og så sover trygt videre 

Anmeld

4. maj 2011

Janni.

Han vågnede faktisk præcis kl 22, og sover næsten igen nu. 

Anmeld

4. maj 2011

kamtok

Janni. skriver:

Han vågnede faktisk præcis kl 22, og sover næsten igen nu. 

Fantastisk 

Det må bare være sååååå dejligt for dig/jer, at I endelig kan få lidt ro og en gladere dreng, når han er frisk og veludhvilet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.