For pokker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

dorthemus

Laulund87 skriver:

Vi har HELDIGVIS hus hvor Maria har det bagerste værelse og der er to lukkede døre imellem os. Hvis ikke vi havde det, kunne vi ikke engang have fjernsynet til at køre

Hun har det desværre fra mig, jeg vågner bare nogen kigger på mig

Runa har også værelse længst væk fra mit, men desværre lige ved siden af køkken og toilet, så det er lidt en kunst at komme dertil uden at vække hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

lisesp83

Her vågner Julie også af ingenting. Og det samme gør jeg.

Hun har værelse lige ud til vores køkken, og hun blir puttet kl 19 hver dag, så det er på listefødder og meget rolige bevægelser med evt tallerkner osv.

Hun kan dog godt sove fra vores tv og vores snakken.. Hmm

Anmeld

30. april 2011

Janni.

lisesp83 skriver:

Her vågner Julie også af ingenting. Og det samme gør jeg.

Hun har værelse lige ud til vores køkken, og hun blir puttet kl 19 hver dag, så det er på listefødder og meget rolige bevægelser med evt tallerkner osv.

Hun kan dog godt sove fra vores tv og vores snakken.. Hmm

Lidt øv at man skal gå på liste fødder, men det er vel en vane sag 

Anmeld

30. april 2011

Janni.

kamtok skriver:

Måske er han igang med et lille tigerspring 

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?page=1

Da vi havde de famøse 5 - 8 & 12 ugers spring, hjalp det at give Jakob et varmt bad og en flaske (enten mme eller en lille smule afkølet kamillethe), mens han lå svøbt i sin dyne. 

Jakob har altid sovet i egen seng (og vugge) inde på vores soveværelse, og har kunne (og kan stadig) "høre" den naturlige støj fra tv'et og os selv herhjemme. 

Det kan godt tænkes at et aften bad vil hjælpe her også. Det har jeg ikke tænkt på. Men jeg har hørt at de små pus ikke må komme for meget i bad når de er så små som vores (7 uger gammel imorgen søndag). 

Anmeld

30. april 2011

Janni.

dorthemus skriver:

Sådan er det altså ikke med alle børn..Runa har altid sovet meget let og fart over feltet

Sådan har Silas det også. Han kan vågne ved at vi lister i seng. Vi trækker endda i nat tøj ude på badeværelset, så vi lister kun ind i soveværelset for at krybe under dynen. 

Der imod når vi er ude så kan han sove fra alt larm.. Hmm..  Idag har vi været til konfirmation, cirka 50 mennesker larmede med heftig snak, sang og klappen - det sov han ganske fint fra. Det er sq ret underligt synes jeg. 

Anmeld

30. april 2011

dorthemus

Janni. skriver:

Sådan har Silas det også. Han kan vågne ved at vi lister i seng. Vi trækker endda i nat tøj ude på badeværelset, så vi lister kun ind i soveværelset for at krybe under dynen. 

Der imod når vi er ude så kan han sove fra alt larm.. Hmm..  Idag har vi været til konfirmation, cirka 50 mennesker larmede med heftig snak, sang og klappen - det sov han ganske fint fra. Det er sq ret underligt synes jeg. 

Præcis som her

Anmeld

30. april 2011

kamtok

Janni. skriver:

Det kan godt tænkes at et aften bad vil hjælpe her også. Det har jeg ikke tænkt på. Men jeg har hørt at de små pus ikke må komme for meget i bad når de er så små som vores (7 uger gammel imorgen søndag). 

Du behøver jo ikke bruge sæbe/olie i badet, du kan bare lade ham ligge lidt i det varme vand, og så give ham den dejlig omgang blød massage med olie bagefter. 

Man skal naturligvis ikke bade dem hver dag, når de er så små. Men et par gange om ugen, imens tigerspringet er i fuld flor, tror jeg ikke skader noget/nogen. 

Ellers er afkølet kamillethe også meget beroligende, og var også virkelig effektivt herhjemme. 

Anmeld

30. april 2011

Janni.

kamtok skriver:

Du behøver jo ikke bruge sæbe/olie i badet, du kan bare lade ham ligge lidt i det varme vand, og så give ham den dejlig omgang blød massage med olie bagefter. 

Man skal naturligvis ikke bade dem hver dag, når de er så små. Men et par gange om ugen, imens tigerspringet er i fuld flor, tror jeg ikke skader noget/nogen. 

Ellers er afkølet kamillethe også meget beroligende, og var også virkelig effektivt herhjemme. 

Det tror jeg da vi vil prøve. Tak for rådet. Og som du skriver så kan det da ikke skade at forsøge 

Anmeld

30. april 2011

kamtok

Janni. skriver:

Det tror jeg da vi vil prøve. Tak for rådet. Og som du skriver så kan det da ikke skade at forsøge 

Netop  

Håber det hjælper - let me know 

Anmeld

30. april 2011

Janni.

kamtok skriver:

Netop  

Håber det hjælper - let me know 

Det skal jeg nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.