Janni. skriver:
Han bliver ammet og får lidt flaske ved siden af - efter aftale med SP fordi han tabte sig af min mælk, han ligger i hans lift i sin seng - i soveværelset som har åben vindue lige ud til haven hvor hundene gav sig til at gø. Der skal såmænd intet til at vække ham. Han sover meget let uanset hvor han sover, det er vores erfaring indtil videre. 
Måske skal du amme ham meget mere. Min erfaring er, at de er ret urolige om aftenen og de vil have kontakt hele tiden, når de er så små. Jeg tror, at han også savner lidt det. Jeg har brugt timer og timer om aften med at amme dem... Jeg har puttet dem i liften, når jeg kunne mærke, at de ikke længere kunne noget eller om jeg var ved at blive alt for træt. Men jeg har puttet dem i liften inde i stuen, hvor de kunne høre os og de kunne være lidt med (husk at der er meget lyd, når de er i maven, de har faktisk brug for at der sker noget omkring dem) Når de har ammet og ammet og sov i liften nogle gange vågnede de efter 20min eller sådan noget. Så har vi puttet liften på vores ben mens vi sad på sofan og vugget dem i søvn igen. Når de er så små har de ikke noget rigtigt rytme og de søger kontakt rigtigt meget. Giv ham det og så skal han nok falde til ro...
Anmeld