What the f***!? Hva har I lavet hele dagen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2008

Anja

Ja, jeg er også endelig på nu.

I formiddag var vi ude at gå tur - hele familien for kun anden gang . De to små i tvillingeklapvognen og Jonas på cykel.

Efter frokost sov både Elias og Esther og jeg slappede af på sofaen sammen med Jonas som spillede playstation 2 mens manden tog sig af støvsugning, tøjvask og badeværelsesrengøring.

I aften er manden til vin/mande aften med kammeraterne og så har to af de andre "græs - enker" været her hos mig for at spise og hjælpe med at tage de værste løft med Elias. Jeg tør stadig ikke løfte ham direkte fra gulvet stående - fx over i seng eller op i højstolen.

Vi har spist og hygge, og ungerne - mine + to piger på 3 og 1 år har leget godt sammen.

Nu sover alle 3 unger og gæsterne er gået hjem. Selvom jeg er træt nyder jeg lige roen .... burde nok sove, men nyder lidt alene tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2008

ivfmarie

Astrid P skriver:

Jeg er sikker på at DU kan!

Spank you, søde!! Jeg føler mig faktisk sårn lidt supermom-agtig i dag. Det hjælper godt på humøret når unger er søde og nemme at være sammen med.

Marie - der kraftigt overvejer at tilte om på sofaen og lade mig overmande af søvnen!

Anmeld

1. november 2008

ivfmarie

Anja skriver:

Ja, jeg er også endelig på nu.

I formiddag var vi ude at gå tur - hele familien for kun anden gang . De to små i tvillingeklapvognen og Jonas på cykel.

Efter frokost sov både Elias og Esther og jeg slappede af på sofaen sammen med Jonas som spillede playstation 2 mens manden tog sig af støvsugning, tøjvask og badeværelsesrengøring.

I aften er manden til vin/mande aften med kammeraterne og så har to af de andre "græs - enker" været her hos mig for at spise og hjælpe med at tage de værste løft med Elias. Jeg tør stadig ikke løfte ham direkte fra gulvet stående - fx over i seng eller op i højstolen.

Vi har spist og hygge, og ungerne - mine + to piger på 3 og 1 år har leget godt sammen.

Nu sover alle 3 unger og gæsterne er gået hjem. Selvom jeg er træt nyder jeg lige roen .... burde nok sove, men nyder lidt alene tid.

Altså, det lyder skisme også som en dejlig dag! Det må være absolut vidunderligt at det hele bare svinger selvom der er ankommet et nyt familiemedlem. Er drengerne stadig glade for Esther?

Anmeld

1. november 2008

Anja

ivfmarie skriver:

Altså, det lyder skisme også som en dejlig dag! Det må være absolut vidunderligt at det hele bare svinger selvom der er ankommet et nyt familiemedlem. Er drengerne stadig glade for Esther?

Det har også været en rigtig dejlig dag

Drengene er super glade for hende. Jonas er meget beskyttende over for hende. Han kan sagtens spille computer og nusse hende samtidigt, for hun skal ikke sige den mindste lyd, for end han straks er der for at nusse og sige "rolig, Esther , storebror er her og passer på dig " Han er sgu en dejlig unge !

Elias vil også gerne nusse og kysse hende, men kan dog ikke lade være med at snuppe sutten fra hende så snart hun har sut i munden og han kan få fat i den. Tror det kommer til at tage lidt tid at lære. For at han ikke skal blive frustreret over at hun har sut og han ikke har, har han fået lov at gå lidt rundt med sut selv om han ellers er vant til kun at have den ved sovetid.

Anmeld

1. november 2008

Muffinmus

shoppet til lillepigen i maven både inde i byen og på nettet...fatiig som en kirkerotte nu60.png

Anmeld

2. november 2008

mor til en del

Ja i dag er så blevet igår...

Vi holdt fødselsdagsfest for drengene i Marcs klasse, de kom kl 11. 11.30 blev der serveret Lasagne, med agurk og gulerodsstave.
Derefter legede de lidt i hele huset.
Senere gik vi alle ud, for at gå på skattejagt, derpå blev der tændte bål, og så blev der ellers varmet skumfiduser. uha vi hyggede os,

Kl 14.30 spiste vi kage og frugt, og kl 15 kom forældrene til en kop kaffe. hvorpå de tog deres afkom med hjem.

Så gik der gang i oprydningen, og på forunderligvis fik vi også lidt aftensmad indenbords, men for fa.... hvor var jeg dog træt, så kl. 21.15 gik jeg i seng, og der gik ikke 10 min inden jeg sov, selvom planen var at vi skulle se Starwars, jeg kunne bare ikke holde de øjenlåg oppe.

Kl 6 var Oscar så klar til at stå op, og det var jeg egentlig også. Nu har alle hygget med lunt morgenbrød, og vi skal til at igang med dagens gøremål.

Imorgen skal jeg til sukkerbelastning, uha jeg hader at faste.

Lisbeth.

Anmeld

2. november 2008

ivfmarie

Imorgen skal jeg til sukkerbelastning, uha jeg hader at faste.
At faste er én ting, men at skulle drikke det der klistrede stads på tom mave - det er sgu da for klamt!! Men pøj pøj med det, håber at alt ser fint ud!

Marie - der også besvimede til Starwars igår, og vågnede kl 04.11 på sofaen...

Anmeld

2. november 2008

Marco2

Ja, igår er jo så også belvet til imorgen for mig.

Igår var vi ude at shoppe lidt. I Ilva og købe en lampe til stuen, i Ikea efter et par småting. Man finder altid noget man kan bruge derude. Og i Silvan og købe en bænk til gangen med skuffer til alle Emilys vanter, futter, jakker, sko mm. Of så lige i Føttern efter food..

Da vi kom hjem kom Thomas' lillebror med et græskar, som vi skar ud.

Senere kiggede Thomas' far og kone ud med kage til eftermiddagskaffen, og de blev og spiste aftensmad. Vi havde pakket WII'en ud så den stod på dyster i tennis og bowling.

Idag har vi haft lidt en off dag. Emily har i nogle nætter sovet skidt. Og i nat var virkelig en kamp. Hun vågnede kl 3.30 og derefter var det ikke megen søvn vi fik.... Arrghh det er tidligt at starte sit døgn på. Og når man får sådan en start er man lidt groggy resten af dagen. Vi har alle stadig nattøj på. Jeg har dog været ude at gå med hund og barnevogn, som hun STADIG IKKE vil sove i...ARRRGGGHHH!! Og nu har vi lige spist pizza som vi har bestilt og fået bragt....ahhhh. Så vi håber på en lidt roligere nat i nat. Ellers bliver arbejdsugen lidt hård..

Det var så vores weekend.

AG - busted

Anmeld

2. november 2008

Siber

tja jeg var i lyngby med to veninder, shoppede, var på cafe, og fik lækker mad til aften, drak rødvin, og var hjemme kl, 24.00

så ja mor var ude..................det var top nice!

Knus Siber

Anmeld

2. november 2008

Kaufie

Vi var til 1 års fødselsdag i går - med 8 børn lige omkring 1 års alderen, så det var spas....

William fik så feber om aftenen, hvor vi tog en overnatning hos min søster i Vejle - tror det er 3. gang han får feber mens vi er der.... - men det var overstået til morgen. Bare øv at sove med en varm dreng, der mosler og hoster - og når han så sov, så hostede jeg .

På vejen hjem stoppede vi hos mine forældre (for at aflevere bilen) og tog så lige en AlleHelgenes gudstjeneste med i købet. Der læses navnene op på dem, der er døde det forgangne år - min morfar bl.a.

Så nu er der snart dømt dyner - skal bare liiiige have et par vaske kørt igennem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.