What the f***!? Hva har I lavet hele dagen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. november 2008

ivfmarie

Her ankommer jeg helt forpustet og udmattet efter en dag som alenemor, og glæder mig vildt til at blive koblet på omverden igennem jer - og så er der skrevet, hva...3 nye indlæg siden igår?
Men måske har I bare haft en dejlig lørdag med vidunderligt vejr som jeg selv har - det håber jeg.

Jeg tror sgu jeg vil udnytte juli's lørdahssløvsind til at få rydet lidt op i huset... Vi ses vel senere?

Marie - med to søde børn.. på én gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2008

Juniors mor

Ja, her er godt nok stille

Vi har brugt dagen på rigtig familie-hygge. Formiddag legede farmand og Julie sammen mens jeg fik vasket 5 maskiner vasketøj og ryddet lidt op. Så sov vi alle til middag sammen .
Herefter gik vi på legepladsen og sluttede af på cafe med kaffe, varm cacao og kage.
Nu er Julie-englebasse puttet og jeg sidder jeg så med benene oppe mens far pakker kufferten til en forretningsrejse i USA, som skal vare fra i morgen og helt til på fredag

Anmeld

1. november 2008

Loggidut

Jeg har slet ikke været her...jeg har været på formulderen med alt muligt lort og ragelse, og så fik bilka lige turen...ja og så har vi lige spist flæskesteg med hele svineriet...så jeg kan ikke prale af jeg har været her ret meget!

Anmeld

1. november 2008

Nadi

Jamen vi har holdt forsinket fødselsdagsfest for Dennis' side af familien, så vi har haft lejligheden fuld af mennesker.

6 voksne og 5 børn + Sing Star =

Så det er derfor jeg ikke har været her. Og jeg skal bare lige have lagt nogle billeder ind i i albumet af Oliver og så logger jeg af igen. Skal hygge med Dennis i aften

(Og hvis der stadig er folk der gerne vil have koderne til billederne skal I bare skrive så får I dem )

Anmeld

1. november 2008

Astrid P

Vi har holdt lørdagshygge og fået ryddet lidt op i huset og gjort rent imens. Hørt Mads og monopolet over morgenkaffen som i dagens anledning strakte sig helt til kl 11, gættet med på Musikquizzen imens vi ordnede lidt og så ellers bare ligget på gulvet foran brændeovnen og stenet teletubbies og leget med Smilsen. Jeg elsker sådan nogle dage - det er bare så sjældent vi har tid til den slags. I eftermiddags var Anders så nede i naboens have og hente en ordentlig kurvfuld æbler som vi lavede æblemos af, og så kom min veninde med sin lille søn som vi passer nu, imens hun og manden er på restaurant inde i Århus.

Så en dag fuld af kvalitetstid og hygge, ren afslapning og ikke en pind 'fornuftigt', det er hvad vi har haft her!

Hvad har du selv lavet?

Anmeld

1. november 2008

Lise

Hmm...ikke så meget egentlig..

I formiddags var jeg til sko lagersalg, hvor der var et mylder af mennesker, men det lykkedes mig at score to par Fly London støvler til mig selv plus et par Arauto Rap vinterstøvler til Simon - alle tre for kr. 1.050 Så det var kaos'et værd!

Ellers har jeg vasket tøj. Vores vaskemaskine har ikke været sat til i nogle dage, da Christian har flyttet rundt på ting i bryggerset - heriblandt vaskemaskine + tørretumbler - og flyttet et afløb og sådanne ting... faen, der kan hurtigt komme top på vasketøjsbunken!!!

Det har faktisk, udover lagersalget, været en lidt kedelig dag..............

Kh. Lise - med lange arme, da Simon vil hænge KONSTANT!!!

Anmeld

1. november 2008

ivfmarie

Astrid P skriver:

Vi har holdt lørdagshygge og fået ryddet lidt op i huset og gjort rent imens. Hørt Mads og monopolet over morgenkaffen som i dagens anledning strakte sig helt til kl 11, gættet med på Musikquizzen imens vi ordnede lidt og så ellers bare ligget på gulvet foran brændeovnen og stenet teletubbies og leget med Smilsen. Jeg elsker sådan nogle dage - det er bare så sjældent vi har tid til den slags. I eftermiddags var Anders så nede i naboens have og hente en ordentlig kurvfuld æbler som vi lavede æblemos af, og så kom min veninde med sin lille søn som vi passer nu, imens hun og manden er på restaurant inde i Århus.

Så en dag fuld af kvalitetstid og hygge, ren afslapning og ikke en pind 'fornuftigt', det er hvad vi har haft her!

Hvad har du selv lavet?

årh total cornflækker-idyl!! Lyder monster nice!

Jamen, hva har jeg selv lavet...
Startede dagen med nybagte boller. Far tog tidligt afsted for at lege udenbys. Jeg legede lidt med ungerne (så godt som man kan samtidig med at der blev lavet et nyt puslebord og sat en knagerække op).
Så kom min moar for at underholde mig lidt sammen med ungerne, hun havde frokost med. Og da børnene tog en skraber hjalp hun lidt med at pakke et par flyttekasser ud.
Da hun tog afsted igen gik ungerne og jeg en tur med vuffen i det sindsygt lækre prævintervejr. Og så eller bare lidt fredeligt hygge med aftenmad, bad og putning. Mine unger har være forrygnede engle, begge to, hele dagen - fedt at prøve!!

God lørdag aften

Anmeld

1. november 2008

Astrid P

Du kan da vist selv være cornflækker... Det lyder også som en herlig dag I har haft!

Anmeld

1. november 2008

ivfmarie

Astrid P skriver:

Du kan da vist selv være cornflækker... Det lyder også som en herlig dag I har haft!

KAn man godt være corflækker i for små natbukser med malerpletter og to dage gammelt morgenhår? Det har nemlig været mit look idag (og er stadig)

Anmeld

1. november 2008

Astrid P

Jeg er sikker på at DU kan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.