Alkohol/Være fuld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Drik du bare med måde - der sker intet ved det, fosteranlægget har en madpakke med sig de første mange uger og er derfor ikke påvirket af dit alkoholindtag.

Som min læge siger: "Hvis der var noget galt med alle de babyer, der er undfanget i en brandert, så var halvdelen af Danmarks befolkning retarderede, så drik bare med måde".......min læge har humor og overdrivelse fremmer forståelsen, men der er jo også noget, der hedder livskvalitet.

Sjovt nok, så er der rigtig mange, der vælger at skrotte make-up, parfume, skyllemiddel, cola og 100 andre ting - men de vader rundt i storbyens forurening hver dag, og det er helt i orden?? Ikke forstået.... 

Jamen alle de ting er jo nemt undgået, hvorimod man for søren da ikke kan låse sig inde hele sin graviditet Det er unægteligt bedre at undgå alle de ting og så blive påvirket af forurening end at blive påvirket af forurening OG dårlig kost og farlige produkter. Det handler jo om at være realistisk, og sunde produktvalg er absolut ikke spildt, fordi man går udenfor. Så bliver man blot mindre påvirket end hvis man gjorde begge

Trådstarter: Jeg ville ikke drikke mit hønefuld, men det er nok et religionsspørgsmål. (Ikke religion i kristendomsforstanden, går ud fra du forstår hvad jeg mener )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

metski83

Tja syntes det er svært, for de andre måneder har der jo ikke været gevinst. håber selvfølgelig den er denne gang, og vil ikke på nogen måde skade barnet. Så er godt nok i tvivl. kan også læse der er mange delte meninger her inde.

Hvis jeg vidste jeg var gravid, havde jeg kke rørt en dråbe.

Da v startede projekt baby i Januar, røg jeg en smule. Men det stoppede jeg med, både for ikke at blive total afhængig, men så sandelig også for at undgå at skade barnet.

Men syntes alligevel den er god, den med alle de børn som er blevet til i en brandert..... Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.