Alkohol/Være fuld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2011

metski83

Jeg står og skal til forsinket påskefrokost på lørdag. Men vi prøver jo at blive gravide, og ved ikke om jeg er det i skrivende stund, da der er en halvanden uge til testdag endnu.

Så er det jeg tænker, at jeg på en måde har lyst til at drikke mig en pind i øret på lørdag, men vil jo heller ikke skade barnet hvis jeg nu skulle være gravid.

Så er i tvivl om jeg skal drikke alkohol lørdag

Hvad ville i gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Hvem?

metski83 skriver:

Jeg står og skal til forsinket påskefrokost på lørdag. Men vi prøver jo at blive gravide, og ved ikke om jeg er det i skrivende stund, da der er en halvanden uge til testdag endnu.

Så er det jeg tænker, at jeg på en måde har lyst til at drikke mig en pind i øret på lørdag, men vil jo heller ikke skade barnet hvis jeg nu skulle være gravid.

Hvad ville i gøre ?

Ikke om jeg ville røre alkohol, hvis jeg prøvede på at blive eller var gravid!!!

Anmeld

28. april 2011

Bellinda89

Jeg havde også holdt mig langt væk fra alkohol hvis jeg prøvede at blive gravid

Anmeld

28. april 2011

Mauser.

jeg ville nok ikke drikke mig høne fuld 

Anmeld

28. april 2011

twinny

Mulleunge skriver:

jeg ville nok ikke drikke mig høne fuld 

enig

Men måske et par øl. alt med måde...

Anmeld

28. april 2011

Anonym

metski83 skriver:

Hvad ville i gøre ?

Drik du bare med måde - der sker intet ved det, fosteranlægget har en madpakke med sig de første mange uger og er derfor ikke påvirket af dit alkoholindtag.

Som min læge siger: "Hvis der var noget galt med alle de babyer, der er undfanget i en brandert, så var halvdelen af Danmarks befolkning retarderede, så drik bare med måde".......min læge har humor og overdrivelse fremmer forståelsen, men der er jo også noget, der hedder livskvalitet.

Sjovt nok, så er der rigtig mange, der vælger at skrotte make-up, parfume, skyllemiddel, cola og 100 andre ting - men de vader rundt i storbyens forurening hver dag, og det er helt i orden?? Ikke forstået.... 

Anmeld

28. april 2011

twinny

Anonym skriver:

Drik du bare med måde - der sker intet ved det, fosteranlægget har en madpakke med sig de første mange uger og er derfor ikke påvirket af dit alkoholindtag.

Som min læge siger: "Hvis der var noget galt med alle de babyer, der er undfanget i en brandert, så var halvdelen af Danmarks befolkning retarderede, så drik bare med måde".......min læge har humor og overdrivelse fremmer forståelsen, men der er jo også noget, der hedder livskvalitet.

Sjovt nok, så er der rigtig mange, der vælger at skrotte make-up, parfume, skyllemiddel, cola og 100 andre ting - men de vader rundt i storbyens forurening hver dag, og det er helt i orden?? Ikke forstået.... 

hahah... nice læge...

Anmeld

28. april 2011

Mutti2B

Da jeg var i behandling rørte jeg ikke alkohol fra ægløsning til testdag. Så nej, jeg ville ikke drikke hvis der var en chance for at jeg var gravid.

Anmeld

28. april 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Men ved at fravælge alle de ting, er du med til at hjælpe bebs godt på vej, og hvorfor sku bebs ikke ha den bedste start - fra start af.

Hvor du så end er bosat henne er jo en helt anden diskussion.

Anmeld

28. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg ville tage mig en hygge aften... behøver jo ikke drikke dig stiv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.