Bukser til tøserne - billedspam.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

lion

Skouboe skriver:

Begge mine tøser vokser som ukrudt i øjeblikket, så jeg syr og syr for at have noget at proppe dem i Og jeg er ikke engang begyndt på sommerkjoler endnu... Lige nu prøver jeg at opfinde nogle fede basis bukser til Freja hvor der ikke sker alt for meget, så hun kan bruge dem med alle hendes fede t-shirts/trøjer uden det clasher.

Nå.. det første par bukser er til Freja og str 98 med ekstra længde i benene og lommer (noget hun går meget op i lige nu). De er i tyndt sort denim med en tøset piping.

Det næste par er også i den tynde sorte denim med refleks piping og lommer. Freja er vilde med dem. "Se moar - mine bukser lyser!"

3. par er samme denim model med piping i en lækker grøn/brun stribet bomuld som jeg er totalt vild med

4 par er nogle frække ugler til Silja i str. 86 - ingen lommer, dem er hun ligeglad med, til gengæld er bagen ekstra forstærket, så hun ikke bliver kold af at sidde i græsset eller sandet med dem på. Igen er det den tynde lækre denim som er slidstærk og samtidig ikke for varm her i foråret. På dem har jeg brugt en bomuld fra Riley Blake med et frækt rudermønster som piping.

Hvor er det bare nogle fede bukser du har fået lavet.

Nej hvor jeg glæder mig til at ha overskud til at komme ordentlig igang igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

JustAnotherName

Du er mester-syerske!! Jeg er altid vild med dine kreationer  

Anmeld

29. april 2011

h_bernie

hvor er de bare flotte.Er ret vild med dem med buenover bagdelen. Har selv lige tegnet et mønster af på nogle tullebukser. Synes engang jeg var så god til at lave om i mine mønstre, men da jeg ikke har syet så meget de sidste par år, så kan jeg simpelthen ikke finde ud af det længere. Typisk.

Men virkelig flotte...hatten af for dine flotte design.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.