Bukser til tøserne - billedspam.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Skouboe

muzen skriver:

hvad er det for noget bånd du bruger. og hvor har du købt det henne?

ellers nogle vldt fede bukser

Refleksbåndet er købt færdigt i Stof & Stil og de andre er hjemmelavede. Jeg bruger den tynde anoraksnor fra Stof og Stil og lægger imellem det stof jeg gerne vil lave piping i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

muzen

Skouboe skriver:

Refleksbåndet er købt færdigt i Stof & Stil og de andre er hjemmelavede. Jeg bruger den tynde anoraksnor fra Stof og Stil og lægger imellem det stof jeg gerne vil lave piping i

det var godt nok smart.. takker

Anmeld

28. april 2011

Skouboe

KaMa skriver:

Du er bare så krea. Rigtig flotte bukser. Snart har jeg tiden, jeg har symaskinen. Mangler kun talentet.. ihh.

Desværre har jeg ikke tiden - jeg begynder på arbejde på mandag - ellers underviste jeg gerne Jeg bor jo ikke så frygteligt langt fra dig

Anmeld

28. april 2011

twinny

hvor er de flotte... du er dygtig...

Anmeld

29. april 2011

Vial

Skouboe skriver:

Desværre har jeg ikke tiden - jeg begynder på arbejde på mandag - ellers underviste jeg gerne Jeg bor jo ikke så frygteligt langt fra dig

Det havde ellers været så hyggeligt.

Mine starter i dp om en måned og jeg skal så være arbejdsløs!! Må ærlig indrømme, at jeg ser lidt frem til nogle dage, hvor jeg kan få lidt ro. Har sjældent løbet så stærkt som de sidste snart 9 mdr.

..har planer om at støve symaskinen af..

Anmeld

29. april 2011

Skouboe

Baby-støv skriver:

hvor er de flotte... du er dygtig...

Tak

Anmeld

29. april 2011

Skouboe

KaMa skriver:

Det havde ellers været så hyggeligt.

Mine starter i dp om en måned og jeg skal så være arbejdsløs!! Må ærlig indrømme, at jeg ser lidt frem til nogle dage, hvor jeg kan få lidt ro. Har sjældent løbet så stærkt som de sidste snart 9 mdr.

..har planer om at støve symaskinen af..

Det kender jeg godt.. Jeg må indrømme at jeg godt kunne bruge en måned eller to herhjemme efter at Silja er startet i VS, men sådan er det desværre ikke.

Pas på med at støve symaskinen af. Det er stærkt vanedannende...

Anmeld

29. april 2011

Vial

Skouboe skriver:

Det kender jeg godt.. Jeg må indrømme at jeg godt kunne bruge en måned eller to herhjemme efter at Silja er startet i VS, men sådan er det desværre ikke.

Da jeg var helt ung, så gik jeg til "teenage-syning" på ungdomsskolen. Ved at det er SÅ fedt at sy.

Men hånden på hjertet, er det ikke lige så dyrt at købe stof som at købe tøj færdigt? Altså man gør det ikke for at spare penge, vel? Plusset er jo udover at det er sjovt, at man får det man vil have med rigtig pasform.

Anmeld

29. april 2011

Skouboe

KaMa skriver:

Da jeg var helt ung, så gik jeg til "teenage-syning" på ungdomsskolen. Ved at det er SÅ fedt at sy.

Men hånden på hjertet, er det ikke lige så dyrt at købe stof som at købe tøj færdigt? Altså man gør det ikke for at spare penge, vel? Plusset er jo udover at det er sjovt, at man får det man vil have med rigtig pasform.

Det kommer an på dine ambitioner. Det kan godt lade sig gøre at sy billigere end fx H og M, men hvis man som jeg har en hang til lækre stoffer, så er det ikke nødvendigvis biligere, og det er temmelig tidskrævende.. Belønningen er at man får noget tøj der er unikt og som har lækre, genemtænkte detaljer.

Og så er det bare en fantastisk følelse at se ungerne i tøjet og tænke " det har JEG lavet!"

Anmeld

29. april 2011

bullerbassen

Skouboe skriver:

Jep er ski også ved at være afhængig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.