Begge mine tøser vokser som ukrudt i øjeblikket, så jeg syr og syr for at have noget at proppe dem i
Og jeg er ikke engang begyndt på sommerkjoler endnu... Lige nu prøver jeg at opfinde nogle fede basis bukser til Freja hvor der ikke sker alt for meget, så hun kan bruge dem med alle hendes fede t-shirts/trøjer uden det clasher.
Nå.. det første par bukser er til Freja og str 98 med ekstra længde i benene og lommer (noget hun går meget op i lige nu). De er i tyndt sort denim med en tøset piping.
Det næste par er også i den tynde sorte denim med refleks piping og lommer. Freja er vilde med dem. "Se moar - mine bukser lyser!"
3. par er samme denim model med piping i en lækker grøn/brun stribet bomuld som jeg er totalt vild med 
4 par er nogle frække ugler til Silja i str. 86 - ingen lommer, dem er hun ligeglad med, til gengæld er bagen ekstra forstærket, så hun ikke bliver kold af at sidde i græsset eller sandet med dem på. Igen er det den tynde lækre denim som er slidstærk og samtidig ikke for varm her i foråret. På dem har jeg brugt en bomuld fra Riley Blake med et frækt rudermønster som piping.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld