På intensiv - og nu som mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

VIPpigen

Hold da op for en start, både for din søn, men da også for dig.

Jeg håber i alle kommer igennem denne hårde begyndelse uden alt for mange mén. De ved hvad de har med at gøre på neo, så benyt dig af alt den hjælp de tilbyder. For du skal være en god mor, er du også nød til at være god ved dig selv.

Jeg tror ikke det er unormalt at du føler sådan for din søn lige nu. Men bare roligt, det kommer, og når det går op for dig at det er DIN søn, og HAN skal med DIG hjem engang, så vil dit hjerte sprænges af kærlighed. Men giv det tid, du havde jo ikke en chance for at være beredt på han skulle komme så tidligt, og han er taget fra din mave uden du vidste noget, og vågner pludselig op som mor

Pas godt på jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Jemion

Har sådan tænkt på dig om alt var oki med dig og lillemanden og haft en underlig fornemmelse at noget var galt,

Kæmpe Tillykke med lille Benjamin

Håber i alle 3 snart er ovenpå og i kan komme hjem og få ro på

Anmeld

28. april 2011

Maalene

Hooold da på søde

Sikke da en omgang... Puhh, hvor er jeg glad for, at I har fået dejlige lille Benjamin til verden, og at du har det bedre

Ej, det var da godt nok en uhyggelig omgang for jer allesammen, åhh hvor er jeg glad for, at det hele trods alt endte lykkeligt

Rigtig god bedring søde - vil sende en masse varme tanker til jer

Anmeld

28. april 2011

Najsen86

Hold da op for en barsk oplevelse for jer ... godt at i har det

bedre...

Anmeld

28. april 2011

jydeinden

hold da op sikke en oplevelse... da altid noget at din mand fik fat i en ambulance i en fart, og at i alle er i bedring

Anmeld

30. april 2011

babyMark

sikke en barsk omgang. pyha. du klarede den! godt gået! Og godt at du har sådan en dejlig og kvik mand. Han er sikkert allerede ved at være godt på banen som en dejlig far også. Bare brug kræfterne på dig selv nu.. Der er INGEN der kan forlange mere...kram og tanker herfra

Anmeld

30. april 2011

Clisolka

Puha sikke en oplevelse! Godt at i har det godt - stort tillykke med jeres lille prins 

Anmeld

30. april 2011

2babygirls

camillakrath skriver:

Hej alle,

Jeg melder mig så småt på banen. Jeg er stadigvæk meget afkræftet og påvirket af sitationen. Håber det er ok! Jeg kan ikke rigtig huske alt hvad der er sket, men har fået meget fortalt.

Den 18. er jeg alene herhjemme og mister bevidstheden. Jeg falder (åbenbart) om med stærke kramper og min mand sparker døren ind til badeværelset. Han ringer 112. Jeg har slået hovedet voldsomt og bløder meget. Ambulancen kører med udrykning til skadestuen hvor jeg blir syet, men herefter kramper jeg igen. 10 mennesker behandler mig med bla. stesolid, men kan ikke stoppe kramperne. Nu vælger de at jeg skal have akut kejsersnit. Benjamin kom til verden og vejede 1800 gram og var 44 cm.

Da kramperne blir stoppet blir jeg lagt i kunstig koma og respirator og ligger på intensivafdelingen. Jeg kan ikke huske da jeg blir vækket. Jeg får at vide at jeg er blevet mor og de første dage efter kan jeg ikke huske. Og jeg har ingen følelser for min søn. Jeg har haft voldsom svangerskabsforgiftning.

Benjamin ligger nu på neonatalafdelingen. Vi har det begge bedre.

Åh nej hvor jeg dog føler med jer!! Sikke en hård start på forældre rollen og babylivet

Krydser fingre og ben for at I snart er friske til at komme hjem og du snart kan nyde din nye rolle som kom AAAAALT for pludseligt.

Anmeld

30. april 2011

Aprilmor11

camillakrath skriver:

Hej alle,

Jeg melder mig så småt på banen. Jeg er stadigvæk meget afkræftet og påvirket af sitationen. Håber det er ok! Jeg kan ikke rigtig huske alt hvad der er sket, men har fået meget fortalt.

Den 18. er jeg alene herhjemme og mister bevidstheden. Jeg falder (åbenbart) om med stærke kramper og min mand sparker døren ind til badeværelset. Han ringer 112. Jeg har slået hovedet voldsomt og bløder meget. Ambulancen kører med udrykning til skadestuen hvor jeg blir syet, men herefter kramper jeg igen. 10 mennesker behandler mig med bla. stesolid, men kan ikke stoppe kramperne. Nu vælger de at jeg skal have akut kejsersnit. Benjamin kom til verden og vejede 1800 gram og var 44 cm.

Da kramperne blir stoppet blir jeg lagt i kunstig koma og respirator og ligger på intensivafdelingen. Jeg kan ikke huske da jeg blir vækket. Jeg får at vide at jeg er blevet mor og de første dage efter kan jeg ikke huske. Og jeg har ingen følelser for min søn. Jeg har haft voldsom svangerskabsforgiftning.

Benjamin ligger nu på neonatalafdelingen. Vi har det begge bedre.

Puha, en frygtelig omgang for jer .. Håber at i alle snart får det meget bedre og i kan komme hjem og nyde hinanden .. Mange tanker og knus her fra  RIGTIG GOD BEDRING !!

Og STORT tillykke med jeres lille prins , og den nye titel som forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.