Hej Marie
jeg kan dælme godt forstå hvis du er irriteret.. og jeg kender godt det der med at stå med det bagefter og ærgrer sig over man ikke fik sagt noget.
Emil har en gæste dp som han kommer om til hver gang hvis det kan lade sig gøre, både fordi hun er så vild med Emil og omvendt. De 2 har noget helt specielt. Men de ryger .- og ja det er der jo mange meninger om mht dpér og rygning. Jeg ved ikke om det er kun manden der ryger eller om hun også gør, og det har aldrig generet før i denne uge hvor han har været der mandag tirsdag, resten af ugen blev hun syg, men altså det første jeg ser er at i hendes sten langs huset ligger der flere skoder .. og jeg tænker bare, hvad hvis ungerne får fat i dem. og så synes jeg jeg kan mærke en forandring i Emils AB, når han er hos hende.
Men det er også svært når vi og Emil egentlig er så glade for at være der.
men jeg prøver lidt at sammenligne din situation med at hvad nu hvis Emils dper ikke huskede at give ham sin maske, så ville vi aldrig kunne komme hans AB til livs, når det er virkelig slemt.
Har faktisk gået og overvejet at fjerne alm mælk/MME fra ham også prøve med nutramigen... men det er kun blevet ved tanken, men de siger jo at det kan hjælpe børn med AB, da mælken irriterer deres slimhinder..
shit en smøre bare for at sige at jeg forstår dig og for at sige du er noget så hot på det billede der er lagt på FB..

Susan
Anmeld