Hun bliver ved!! What to do???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

louise8723

bruger hun baby elelr junior dyne?

Min søn sparkede den også af.. men da vi skiftede til junior dyne stoppede det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

lisesp83

Min datter sparker også dynen af konstant, hun har en kortærmet body, natdragt og sokker på.

Og så lister jeg ind og smider dynen over hende, inden jeg selv går i seng.

Og her hjalp en juniordyne ikke, den kan sagtens sparkes af. Hehe . Og en sovepose er ikke det værd, for de blir nemt sure, hvis de ikke kan bevæge sig frit, og så vågner de, og så har vi balladen.

Anmeld

28. april 2011

Brams

Anneiris skriver:

Hmm.. Jasmina bliver VED med at sparke dynen af, uanset hvordan jeg ligger dynen, og uanset hvordan jeg ligger hende Jeg bliver lidt bekymret fordi det er ikke ligefrem 30 grader i soveværelset!? Så nu er jeg begyndt på at tage hende ned til mig når jeg går i seng og ligge hende under min dyne, men vil jo heller ikke vænne hende til det, for de små pus ja de er jo ikke dumme De ved skuda godt hvad der er dejligst. Men er der ikke noget man kan gøre??? Er jo bange for hun bliver syg!

Lærke sparkede også altid sin dyne af og jeg kunne blive ved med at lægge den over hende. Så fik vi det råd, at vi skulle skifte til en juniordyne, men det hjalp heller ikke.

Nu ligger hun uden dyne  Hun har det tydeligvis for varmt med dynen på, og hun er ikke blevet syg af det, så jeg er holdt op med at lægge den over hende. Selv når hun ligger mellem os har hun igen dyne på.

Anmeld

28. april 2011

Anneiris

Tak for svar alle i skønne damer :-)Kæft hvor jeg elsket denne her hjemme side! Her kan man sku altid få svar, råd og vejledning :-) ha en fantastisk dag alle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.