Hun bliver ved!! What to do???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.533 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Anneiris

Hmm.. Jasmina bliver VED med at sparke dynen af, uanset hvordan jeg ligger dynen, og uanset hvordan jeg ligger hende Jeg bliver lidt bekymret fordi det er ikke ligefrem 30 grader i soveværelset!? Så nu er jeg begyndt på at tage hende ned til mig når jeg går i seng og ligge hende under min dyne, men vil jo heller ikke vænne hende til det, for de små pus ja de er jo ikke dumme De ved skuda godt hvad der er dejligst. Men er der ikke noget man kan gøre??? Er jo bange for hun bliver syg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

ZamanogDania

Dania sparker os dynen hele tiden. Så vi har bare ladet hende være. Hun bliver ikke syg af det. Når det er vinter er der god farve, men nu er det varm så de bliver ikke syge. Eller Dania bliver ikke syg

Du kan måske købe de der soveposer. De skulle være gode.

Anmeld

28. april 2011

aya-zia

Anneiris skriver:

Hmm.. Jasmina bliver VED med at sparke dynen af, uanset hvordan jeg ligger dynen, og uanset hvordan jeg ligger hende Jeg bliver lidt bekymret fordi det er ikke ligefrem 30 grader i soveværelset!? Så nu er jeg begyndt på at tage hende ned til mig når jeg går i seng og ligge hende under min dyne, men vil jo heller ikke vænne hende til det, for de små pus ja de er jo ikke dumme De ved skuda godt hvad der er dejligst. Men er der ikke noget man kan gøre??? Er jo bange for hun bliver syg!

mine piger sprker også deres dyne af... men der er ik rigtig noget du kan gøre ud over og give hende nattøj på og så lige ligge dynen over hende inden du går i seng... og så skal hun selvfølgelig ik stå hvor det trækker...

mine piger har altid sparket dynen af men har endnu ik haft på fornemmelsen at det er derfor de er blevet syge... der har altid været en anden grund til det...

Anmeld

28. april 2011

Anneiris

ZamanogDania skriver:

Dania sparker os dynen hele tiden. Så vi har bare ladet hende være. Hun bliver ikke syg af det. Når det er vinter er der god farve, men nu er det varm så de bliver ikke syge. Eller Dania bliver ikke syg

Du kan måske købe de der soveposer. De skulle være gode.

Det er noget underligt noget synes jeg godt nok hehe. Men ja, må lige kigge efter sådan en sovepose, fordi der er køligt herinde, sengen står ved vinduet, og varmen er slukket.. Så er altså liiiidt bekymret :/

Anmeld

28. april 2011

Anneiris

aya-zia skriver:

mine piger sprker også deres dyne af... men der er ik rigtig noget du kan gøre ud over og give hende nattøj på og så lige ligge dynen over hende inden du går i seng... og så skal hun selvfølgelig ik stå hvor det trækker...

mine piger har altid sparket dynen af men har endnu ik haft på fornemmelsen at det er derfor de er blevet syge... der har altid været en anden grund til det...

Synes ikke det trækker, selvom sengen står ved vinduet, men jeg må ligge dynen på hende inden jeg sover. Lige nu ligger hun dog nede ved mig, (dårlig vane) men synes det var en god idé med den sovepose el lign.

Anmeld

28. april 2011

aya-zia

Anneiris skriver:

Synes ikke det trækker, selvom sengen står ved vinduet, men jeg må ligge dynen på hende inden jeg sover. Lige nu ligger hun dog nede ved mig, (dårlig vane) men synes det var en god idé med den sovepose el lign.

pyha jeg kan bestemt ik lide soveposer så mine piger kommer ik i sådan en...

altså så længe hun ik er vild kold eller lyder hæs og hoster om morgen så tror jeg ik du skal ta det så tungt...

personligt ville jeg aldrig tillade at mine pigers seng stod ved vinduet... men det er nu mest fordi jeg har hørt at det trækker ved ALLE vinduer også selvom man ik kan mærke det... men det er nok bare mig hehe

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Anneiris skriver:

Jamen så giv hende da en ordentlig natdragt på og sokker, så du er sikker på hun ikke bliver kold.
Nu siger du jo ikke noget om hvor gammel hun er, men ellers giv hende en voksendyne, der ikke er for tyk, så sparker hun den ikke så let af sig.
Men børn sparker nu engang af sig..det er helt normalt.

Børn har en anden kropstemperatur end voksne, hvis blot du sørger for at hun har en varm natdragt på og sokker, så fryser hun ikke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. april 2011

Koen.

Siden lærke var 3 mdr gammel har hun ikke ville sove med dyne over sig, ved ikke hvorfor, men hun nægter at sove med den Nu er hun 1 år og det er stdaig det samme, så hun sover ovenpå dynen, for så får hun lidt varme på den måde og så bare altid natdragt og tykke sokker

Anmeld

28. april 2011

tinasmor

Vi brugte en sovepose til hende da hun begyndte at sparke dynene af sig. Den var vi rigtig glad for. Det er sådan en hvor armene er fri og så er kroppen pakket ind. Vi brugte den i en overgang og så gik vi over til juniour dyne.

Anmeld

28. april 2011

Valle81

Jamen så giv hende da en ordentlig natdragt på og sokker, så du er sikker på hun ikke bliver kold.
Nu siger du jo ikke noget om hvor gammel hun er, men ellers giv hende en voksendyne, der ikke er for tyk, så sparker hun den ikke så let af sig.
Men børn sparker nu engang af sig..det er helt normalt.

Børn har en anden kropstemperatur end voksne, hvis blot du sørger for at hun har en varm natdragt på og sokker, så fryser hun ikke.

Kærligst
Sussie

Og det bliver ved læææææææææææææææææænge:0)

Asta var 5 år før hun holdte op med det og selv kunne trække dynen op over sog hvis hun begyndte at fryse:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.