Hun bliver ved!! What to do???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Anneiris

Tusind tak for svarene piger Hun er seks mdr og hun sover altid i en natdragt med fødder i Men i dag går turen ud for at købe sådan en sovepose

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

SussieThyssen

Valle81 skriver:

Og det bliver ved læææææææææææææææææænge:0)

Asta var 5 år før hun holdte op med det og selv kunne trække dynen op over sog hvis hun begyndte at fryse:0)

Mine lå næsten altid med rumpen lige op i luften..og så er det jo umuligt at have dyne på LOL
Så en god varm natdragt og de kunne sagtens holde sig varme.

Anmeld

28. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Begge mine har også altid sparket dynen af. De har fået nattøj på og strømper, og så har jeg ellers holdt øje med om de var kolde. De fik dynen på inden, at jeg selv gik i seng.

Da de var omkring 1/2 år fik de juniordyne i tremmesengen og det hjalp lidt på det.

Anmeld

28. april 2011

lauras*mor*

SussieThyssen skriver:

Mine lå næsten altid med rumpen lige op i luften..og så er det jo umuligt at have dyne på LOL
Så en god varm natdragt og de kunne sagtens holde sig varme.

Sådan ligger min pige også stadig og hun er 2 nu... haha.. Det er altså ret sødt når de ligger sådan synes jeg.. Og med hænderne godt ind under overkroppen.. Så putter man sq rigtig...

Trådstarter: Jeg tror bestemt ikke du skal være bekymret når hun har natdragt på... Her har vi bestemt heller ikke mærket til at hun blev syg af at ligge uden dyne... Jeg har bare givet hende den på når vi gik i seng, og så gik det...

Ærligt synes jeg lidt det er spild af penge at købe en sovepose til hende... specielt hvis så hun ikke vil sove i den, da hun så ikke kan mosle rundt... Nu er hun selvfølgelig ikke så gammel så ved ikke om hun kan mosle, men det kommer hun helt sikkert til, og så tror jeg da bestemt ikke det er sjovt at ligge i en sovepose..

Hvis hun ikke er kold om morgenen, og det lyder det ikke til hun er, så er der mange andre ting i verden at bekymre sig om..

Anmeld

28. april 2011

2babygirls

Anneiris skriver:

Hmm.. Jasmina bliver VED med at sparke dynen af, uanset hvordan jeg ligger dynen, og uanset hvordan jeg ligger hende Jeg bliver lidt bekymret fordi det er ikke ligefrem 30 grader i soveværelset!? Så nu er jeg begyndt på at tage hende ned til mig når jeg går i seng og ligge hende under min dyne, men vil jo heller ikke vænne hende til det, for de små pus ja de er jo ikke dumme De ved skuda godt hvad der er dejligst. Men er der ikke noget man kan gøre??? Er jo bange for hun bliver syg!

Madeleine er 6½mdr og har sparket dynen af lige så længe jeg ved. Skiftede endda tidligt over til junior dynen, men den ryger lige så hurtigt af. Heldigvis står solen på hendes vindue hele dagen, selvom jeg mørklægger rummet er der en god temperatur. Så måske du bare skulle sætte lidt varme på derinde, og på med nogle strømper.

Anmeld

28. april 2011

Turtles

Anneiris skriver:

Hmm.. Jasmina bliver VED med at sparke dynen af, uanset hvordan jeg ligger dynen, og uanset hvordan jeg ligger hende Jeg bliver lidt bekymret fordi det er ikke ligefrem 30 grader i soveværelset!? Så nu er jeg begyndt på at tage hende ned til mig når jeg går i seng og ligge hende under min dyne, men vil jo heller ikke vænne hende til det, for de små pus ja de er jo ikke dumme De ved skuda godt hvad der er dejligst. Men er der ikke noget man kan gøre??? Er jo bange for hun bliver syg!

Vores søn har altid spakket dynen af sig.. Han er 15mdr idag.

Så han sover altid med strømper og nattøj på Og det har virket indtil nu

Ha en fortsat go dag

Anmeld

28. april 2011

CamiRon

Anneiris skriver:

Vores store pige som er knap 2 år har ALTID sparket dynen af. Vi ligger den altid over hende igen inden vi går i seng men selvom hun sover tungt sparker hun den af med det samme. Vi sørger for at hun sover i så tilpas meget tøj at hun ikke bliver kold og så satser vi på at hun en dag opdager at det er skønt at ligge under en dejlig varm dyne!

Anmeld

28. april 2011

Anneiris

lauras*mor* skriver:

Sådan ligger min pige også stadig og hun er 2 nu... haha.. Det er altså ret sødt når de ligger sådan synes jeg.. Og med hænderne godt ind under overkroppen.. Så putter man sq rigtig...

Trådstarter: Jeg tror bestemt ikke du skal være bekymret når hun har natdragt på... Her har vi bestemt heller ikke mærket til at hun blev syg af at ligge uden dyne... Jeg har bare givet hende den på når vi gik i seng, og så gik det...

Ærligt synes jeg lidt det er spild af penge at købe en sovepose til hende... specielt hvis så hun ikke vil sove i den, da hun så ikke kan mosle rundt... Nu er hun selvfølgelig ikke så gammel så ved ikke om hun kan mosle, men det kommer hun helt sikkert til, og så tror jeg da bestemt ikke det er sjovt at ligge i en sovepose..

Hvis hun ikke er kold om morgenen, og det lyder det ikke til hun er, så er der mange andre ting i verden at bekymre sig om..

Åh jo .. Hun kan sagtens mosle sig rundt i sengen, også når hun sover hehe..Jeg har haft junior dyne til hende siden hun var 4,5 mdr syns bare ikke det hjælper og den er desuden al al for varm, hun er driv våd når hun har sovet med den, så nu sover hun med sin sommer babydyne Ja, der er ikke andet for end at give hende sokker på og putte hende godt inden jeg selv går i seng Tak for svaret

Anmeld

28. april 2011

Fru'Rugaard

Det gjorde min datter også- jeg gav hende bare strømpebukser på under natdragten- og den med soveposen, prøvede vi også, den holdte ikke, fordi at hun blev sur over at hun netop IKKE kunne sparke dynen af, så hun skreg bare og blev sur- så her fik hun bare masser af tøj på, også når jeg gik i seng, listede jeg lige ind og lagde dynen over hende

Rikke- Mor til Maja på 13 mdr

Anmeld

28. april 2011

Lisbeth85

Anneiris skriver:

Tusind tak for svarene piger Hun er seks mdr og hun sover altid i en natdragt med fødder i Men i dag går turen ud for at købe sådan en sovepose

Min dreng er også seks måneder, og NØØØJ hvor han også bare sparker og sparker den dyne af. Jeg går ind til ham inden jeg selv lægger mig til at sove, og så får han den over sig. Af og til lægger jeg dynen på tværs af ham, og der bliver den faktisk ret ofte. SÅ bare et par gode sokker, og så kører det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.