"lille" Liam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

quar20

Prisana skriver:

Sikke nogle dejlige billeder og hold da op hvor kan han meget.. Paya skal have lidt støtte endnu.. Hun mangler lige balancen fra side til side.. Men ellers løber hun rundt i gåstolen og det hele går bare så stærkt og en lille pillefinger er hun også.. Tog lige alt hvad hun kunne få fat i fra stuebordet kastede det hele på gulvet.. hehe!! Så det er med at være hurtig nu eller være betænktsom. Hun bliver 6 mdr. her den 4. maj. Hun er dog ikke lige så stor som Liam, men hun er en lille fin pii.. Så han er godt nok dygtig at han allerede kan bevæge sig fra sted til sted!  Glæder mig til min hun selv kan sidde, det hele bliver lidt nemmere...

Men god aften søde..

UHH vi havde også snakket om at han ville få glæde af en gåstol nu - så mon ikke jeg finder vores frem her i weekenden så han kan prøve den!!

Arhh lille fin pii ELSKER dit profilbillede

tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Kruse90

hvor er de skønne de drenge

Anmeld

28. april 2011

quar20

Kruse90 skriver:

hvor er de skønne de drenge

Tak sødeste

Anmeld

28. april 2011

Papaya

quar20 skriver:

UHH vi havde også snakket om at han ville få glæde af en gåstol nu - så mon ikke jeg finder vores frem her i weekenden så han kan prøve den!!

Arhh lille fin pii ELSKER dit profilbillede

tak søde

Tak... Hun er i hvert falde glad hendes gåstol. Så kan Liam rigtig "løbe" efter storebror Tino!

Anmeld

28. april 2011

Dansker I Holland

quar20 skriver:

ja lige præcis

Det blir altså SÅ skønt når de selv kan sidde, også glæder mig mig MEGA til Liam vil kravle rigtigt - hvilket jeg håber inderligt på Syntes det er SÅ charmerende

Hehe ja det er det nemlig Kan slet ikke forestill mig at hun kravler rundt hehe... Men ja det er skide charmerende

Anmeld

28. april 2011

quar20

Prisana skriver:

Tak... Hun er i hvert falde glad hendes gåstol. Så kan Liam rigtig "løbe" efter storebror Tino!

ja det skulle ikke undre mig at det ville han gøre når han har lært at bruge den

Anmeld

28. april 2011

quar20

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja det er det nemlig Kan slet ikke forestill mig at hun kravler rundt hehe... Men ja det er skide charmerende

ja DØD charmerende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.