Ja nu det agu alt for længe siden at i har set min "lille" Liam som her d. 16 blir 6 måneder..
Tiden FLYVER afsted og der sker så mange ting herhjemme.. Tino bruger sætninger og ord - Tino leger med Liam KONSTANT, Liam griner og pludre EKSTREMT til os alle men mest til storebror, Liam ruller begge veje ( DOG KUN NÅR HAN SELV GIDER ), Han KAN sidde selv og lege i små 1-2min - dog støtter jeg ham meget, men for dælen den dreng kan vil bare ALT selv..!!
Liam har stået på alle fire og vrikket med rumpen..
Jep en dag jeg lige sku ud og varme en flaske, jeg lægger ham på mauvsen på tæppen, og wupti da jeg kommer ind har flugtkongen på en eller anden måde møvet sig hen under spisebordet..!! Spørg lige om jeg var i chok..

Drengene har bare SÅ stor glæde af hinanden lige nu og det er jo bare SÅ fantastisk..!! Må indrømme at jeg den første måned af Liam liv tænkte : Hva dælen er det jeg er gået ind til.. Men TSH det jo glemt nu, og nu er vi bare familien på 4 
I påsken har vi været i Reepark..!! HMM
Mega øv når man har tvillingeklapvogn og skal flygte for jeeperne, op af SINDSYGE bakker, får ødelagt sko fordi de har gravet hegn ned imod servanen, Så har de bare ikke fået tjekket at noget altså er kommer frem til overfladen så maria her sad fast, skoen blev ødelagt, maria faldt på snottet og en kæmpe hudafskrabning langt albuen fik hun.. AVS FOR DÆLEN..!! Men unger nød det og det var jo det vigtigste 
Derudover har farmand været igang med hegn i haven, farfar kom og lavede gyngestativ til Tino - mor her fik plantet krukker, og lavet bede i haven, Alt i mens Liam og Tino RÅHYGGEDE på en dyne på græsset..
Ja også DER viste udbryderkongen at man på blot 1 min kan komme fra dynen og hen til sandkassen..!! 5 måneder gammel - SHIT han blir en vildbasse..!!
Præcis som hans brormand..!!
Liam vejer nu 8,6kg og er 71cm lang..!! Bassen spiser grød 3 gange dagligt, og får 3 flasker på en hel dag..!! Vi måtte desværre aflyse hans 5'mdr.'s vacc. som han sku ha haft igår - men han har feber, og har falsk strubehoste.. Føj hvor han hoster stakkels lillemand..!!
Nå men her kommer lige en hulens masse billeder af skønherligheden ham selv - samt lidt af storebror OG Liam