"lille" Liam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

quar20

roenlund skriver:

Min Liam nægter MME i flaske, jeg ville ellers gerne at han kunne tage en enkelt flaske engang imellem så det var lidt nemmere at komme ud...

HUHA...!! Jamen jeg havde desværre ikk nok - jeg gjorde virkelig ALT for at fortsætte med at amme - så det tog mega hårdt på mig at jeg IKKE KUNNE fortsætte..!! Men Da Min Liam så fandt ud af at der bare var go mam i flasken ja så suttede han flasken i sig og har gjort det siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

quar20

twinboys skriver:

Skønne skønne drenge

tak søde

Anmeld

27. april 2011

quar20

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja det er rigtigt. Jeg støtter hende osse rigtig meget, da hun stadig er meget i rokke-stadiet, hvis det giver mening? Hun sidder måske i 10 sec og så glider hun enten frem eller tilbage Nej der går ikke så længe hehe..

Ja kender godt det der med at børn vokser for hurtigt. Mange gange tænker jeg, hvor blev min lille baby af? Og hun er rigtig glad for at stå med støtte mens der bliver holdt i hånd og hun har stærke ben, men hun står på tærene gggg... Det håber jeg ikke hun bliver ved med da. ggg...

Liam vil også rigtig gerne stå.. Det skægt han hopper også lidt..!! Holder dog ved hans ryg under armene..!!

Amen når hun allerede viser interesse i at sidde selv så kommer det lige pludselig.. Liam sad også de der 5-10sek og pludselig hvor vi sad og legede ja så sad ham meget meget længere..

Ja jeg aner godt nok hellere ikke hvor mine babyer er blevet af Det går jo alt for stærkt og specielt med nummer to..!! HUHA

Anmeld

27. april 2011

Dansker I Holland

quar20 skriver:

Liam vil også rigtig gerne stå.. Det skægt han hopper også lidt..!! Holder dog ved hans ryg under armene..!!

Amen når hun allerede viser interesse i at sidde selv så kommer det lige pludselig.. Liam sad også de der 5-10sek og pludselig hvor vi sad og legede ja så sad ham meget meget længere..

Ja jeg aner godt nok hellere ikke hvor mine babyer er blevet af Det går jo alt for stærkt og specielt med nummer to..!! HUHA

Hehe nemlig Og har osse lagt mærke til at hun VILDT gerne vil kravle selvom hun ikke kan endnu hehe.. Hun kan godt komme fremaf selvom hun ikke kravler Ja jeg glæder mig SÅ meget til det altså Gør det hele meget nemmere, når de kan sidde Så kan de andet end bare at ligge og lege hihi

Anmeld

27. april 2011

quar20

NR3ønskebarn skriver:

Hehe nemlig Og har osse lagt mærke til at hun VILDT gerne vil kravle selvom hun ikke kan endnu hehe.. Hun kan godt komme fremaf selvom hun ikke kravler Ja jeg glæder mig SÅ meget til det altså Gør det hele meget nemmere, når de kan sidde Så kan de andet end bare at ligge og lege hihi

ja lige præcis

Det blir altså SÅ skønt når de selv kan sidde, også glæder mig mig MEGA til Liam vil kravle rigtigt - hvilket jeg håber inderligt på Syntes det er SÅ charmerende

Anmeld

27. april 2011

Magsen

HVOR er HAN bare dygtig !! 

Er helt vild med billedet hvor tino holder hans flaske hehe 

Og sikken en smuk, smuk mor de dejlige drenge har 

Anmeld

27. april 2011

quar20

Maggieh skriver:

HVOR er HAN bare dygtig !! 

Er helt vild med billedet hvor tino holder hans flaske hehe 

Og sikken en smuk, smuk mor de dejlige drenge har 

Ihh hvor er du altså sød..
MANGE MANGE TAK

Ja jeg ELSKER også det billede Det stråler bare af kærlighed mellem de to

Anmeld

27. april 2011

Magsen

quar20 skriver:

Ihh hvor er du altså sød..
MANGE MANGE TAK

Ja jeg ELSKER også det billede Det stråler bare af kærlighed mellem de to

så lidt søde 

Anmeld

27. april 2011

quar20

Maggieh skriver:

så lidt søde 

Anmeld

27. april 2011

Papaya

Sikke nogle dejlige billeder og hold da op hvor kan han meget.. Paya skal have lidt støtte endnu.. Hun mangler lige balancen fra side til side.. Men ellers løber hun rundt i gåstolen og det hele går bare så stærkt og en lille pillefinger er hun også.. Tog lige alt hvad hun kunne få fat i fra stuebordet kastede det hele på gulvet.. hehe!! Så det er med at være hurtig nu eller være betænktsom. Hun bliver 6 mdr. her den 4. maj. Hun er dog ikke lige så stor som Liam, men hun er en lille fin pii.. Så han er godt nok dygtig at han allerede kan bevæge sig fra sted til sted!  Glæder mig til min hun selv kan sidde, det hele bliver lidt nemmere...

Men god aften søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.